Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oh damn. Var sikker på at han kom til å kvelde jeg, satser på at han kommer til seg selv igjen da.

Og er da mer enn en uke siden.

Endret av Admiral Necrolamedor
Skrevet (endret)

What? Haha!

Bare irriterer meg litt over dine faste innlegg hvor du hakker på unødvendige ting. Du fremstår som en bitter sjel, om du ikke er klar over det selv. Men det er kanskje bevisst :)

Endret av Sending!
Skrevet

Bitter sjel for å nevne at det er over en uke siden? Det tilsier faktisk endel om alvorlighetsgrad i fall, at det faktisk har tatt såpass lang tid før tilstanden ikke er kritisk.

Og du kan gjerne kalle det hakking, jeg er mer interessert i fakta.

• Liker 2
Skrevet

To uker og en dag siden det skjedde. Likevel, forskjellen på en og to uker når det gjelder en slik er vel ikke så stor? Det hadde vært noe annet om det var snakk om to dager eller to uker.

Skrevet

Vel om du ser det på den måten, kan jeg forstå det. Du skriver bare på en måte som tilsier at du er ute etter å påpeke hans uviktige små detaljer (som jeg tidligere har sett at du liker å gjøre).

Nok offtopic for denne gang :)

Skrevet (endret)

Visste dere at om man faller fra 4 meter eller høyere blir man automatisk behandlet som høyhastighetsskadet? Diverse tiltak som blir gjort med ambulansen etc. Alvorlighetsgraden øker dramatisk og sjansene for innvendige skader øker dramatisk ved rundt 4 m fall på hardt underlag.

Ganske interressant. Betydelig mer interressant enn denne diskusjonen :p

Endret av Jotun
  • Liker 1
Skrevet

Jepp. Lærte det på et førstehjelpskurs Eg var på. Samme med bil. Der er grensen 70kmh. Krasjer man i den hastigheten pluss skal man inn på sjekk.

Noe å tenke på ass. Før man maler huset i sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...