Gå til innhold

Voldsom stølhet


Revox

Anbefalte innlegg

Hei. Som trådnavnet sier har jeg blitt noe helt vanvittig støl. I underarmer, biceps, leggmuskler og baksiden av låra.

 

Det er greit det, men problemet er at jeg ikke skjønner hvorfor. Jeg har ikke hatt noen fysisk aktivitet på 5 dager før det begynte på fredag.

 

Lørdag forrige uke flyttet jeg på en del vedsekker, og dagen etter bar jeg tilsammen noen hundre kilo belegningsstein inn i bilen til svigers og ut igjen et annet sted, som jeg på et tidligere tidspunkt hadde lagt klart. Kan selvfølgelig være det men hvorfor først 5 dager senere? Og idag er det verre enn noen gang. Det gjør så vondt å bruke hendene at jeg sliter med å tørke meg bak...Ser ut som en påvirket 80-åring på vei opp eller ned trapper.

 

Og hvis det er pga steinløftingen i forrige uke. Hvorfor ble jeg ikke støl første gangen jeg flyttet på de steinene? Da bar jeg alt alene fra hagen ut i gårdsplassen.

 

Forslag? Innspill?

Endret av Revox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør kanskje nevne at sesongens influensa ser ut til å slå ut i form av muskelsmerter. Det gjorde det i alle fall her og man føler seg utslitt som etter en kraftig treningsøkt.

 

Det eneste som hjelper så langt er masse hvile og ta det med ro , fikk i tillegg en muskelløsning i venstre fot så føles nesten som man blir litt invalid :p

 

Sjekk om du har antydning til feber / kaldsvette , dette er et av symptomene.

Jeg tviler på at det har sammenheng med fysisk aktivitet utført 5 dager før du fikk symptomene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...