Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er like håpløs i billøp? Om noen vil bytte på å vinne for å vinne bildelene så gjerne legg til " LoddoSRV "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sticky bomb er mitt nye weapon of choice, er ganske komisk å plassere en i døråpninga/ på fluktbilen til noen som robber ei sjappe.

var 4 polske som begynnte å jakte på meg i går, 2 i store offroad biler og 2 i en av de raskere superbilene. trur de angret litt på det, de alle mistet bilene sine og ble drept minst 3 ganger hver. til slutt stakk jeg bare til garasjen min å satt å så på dem fra vinduet. savnet dem litt når jeg leava gamen.

Skrevet

Jeg skulle legge ut en bounty på en fyr som drepte meg nå, men det er ikke mulig å sette den på han. Men jeg ser tydelig at han er online på serveren når jeg trykker ned på d-paden.

Noen som veit hvorfor?

Skrevet

Jeg skulle legge ut en bounty på en fyr som drepte meg nå, men det er ikke mulig å sette den på han. Men jeg ser tydelig at han er online på serveren når jeg trykker ned på d-paden.

Noen som veit hvorfor?

Kan bare sette bounty på folk som er lvl 10 eller høyere afaik.

sticky bomb er mitt nye weapon of choice, er ganske komisk å plassere en i døråpninga/ på fluktbilen til noen som robber ei sjappe.

var 4 polske som begynnte å jakte på meg i går, 2 i store offroad biler og 2 i en av de raskere superbilene. trur de angret litt på det, de alle mistet bilene sine og ble drept minst 3 ganger hver. til slutt stakk jeg bare til garasjen min å satt å så på dem fra vinduet. savnet dem litt når jeg leava gamen.

Er ganske gøy å gjøre sånt, er bare synd vi blir bad sport pga det.

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, mer enn 30 km/t snurrer man rundt hvis man rører på rattet. Det er så dårlig gjort, jeg passer på å kun gi den behandlingen til drittunger som fortjener det.

Skrevet

Haha, ja, mer enn 30 km/t snurrer man rundt hvis man rører på rattet. Det er så dårlig gjort, jeg passer på å kun gi den behandlingen til drittunger som fortjener det.

Som er mer eller mindre alle som er i samme session? :)))

Skrevet

Som er mer eller mindre alle som er i samme session? :)))

Joda, jeg tenker på de virkelig idiotene, som venter utafor LSC og skyter deg når du kommer ut. Å bli skutt av en tilfeldig når man kjører rundt i byen er bare å regne med, da de fleste har en drep eller bli drept-mentalitet. Derfor spiller jeg bare på åpen server en gang i blant.

Skrevet

Men hvor skal alt ende når idiotene som skal straffe alle disse idioiene, blir idioter selv? Til og med norw medlemmer har gått lei og går kun rundt å skyter andre medlemmer...

Samtidig klager man over at folk ikke bruker mumble...

• Liker 1
Skrevet

Jeg skyter ikke på noen før jeg ser dem skyter på meg, eller om de har 5k< i bounty. Jeg treffer ofte folk som blir med meg rundt i bilen, random folk jeg kjører rundt å har det gøy med, men med en gang noen skyter på meg, så sørger jeg for at de angrer på det i ettertid, dreper noen meg, pleier jeg å drepe de ett par ganger på rad helt til de gir opp, og det føles bra, hehe :p Noen klan her på diskusjon som bruker ala TS3?

Skrevet (endret)

You kill me, i'll kill you. - min GTA Leveregel om noen finner ut at de skal tømme bly i meg.

"Highlight player" and let the hunt begin.

Endret av olehenri
  • Liker 1
Skrevet

Du skal gjøre mot andre før dem rekkder å gjøre det mot deg.

Du er min fiende inntil det motsatte er bevist, og den bevisbyrden, den ligger på deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...