Gå til innhold

[Feed the beast] Ser etter 2-3 å spille med på whitelisted server.


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Noen her som som spiller Feed the beast? (minecraft modpack)

http://www.feed-the-beast.com/

 

 

 

Isåfall hadde det vært ganske kult å få til noen, har akkurat spilt Unleashed en god periode og digget det.

 

Har lyst til å prøve Unhinged pga. de mer avanserte maskinene og de komplekse mekanismene. Men har ikke bestemt meg enda, det blir uansett ny verden.

 

Planen er at vi finner et pent sted å starte en base og ender opp med en ganske awesome base, viktig at det skal se bra ut! Ingen gjørmehus!

 

Vi blir enige om hvordan vi gjør ting, har for øyeblikket host hos nitrado som er i tyskland. Gir ganske bra ping til Norge, ellers er jeg åpen for forslag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Dette høres ut til et kjempe kjekt prosjekt som Kvisvik sa. Er det fortsatt plasser igjen så er jeg kjempe intrisert, er ikke så veldig god i ftb men syntes det er kjekt. Har Røde Podcaster mikrofon så er en kjent mikrofon for youtube og dvs. Jeg har også en youtube kanal. Håper det er mere plasser igjen.

 

Legg meg gjerne til på skype: Sander.landa

 

Mvh Firepires

Lenke til kommentar

Hei,

 

Dette høres ut til et kjempe kjekt prosjekt som Kvisvik sa. Er det fortsatt plasser igjen så er jeg kjempe intrisert, er ikke så veldig god i ftb men syntes det er kjekt. Har Røde Podcaster mikrofon så er en kjent mikrofon for youtube og dvs. Jeg har også en youtube kanal. Håper det er mere plasser igjen.

 

Legg meg gjerne til på skype: Sander.landa

 

Mvh Firepires

Driver med YT selv, hadde jo vært mulig å starte en serie etterhvert med noen også. Enten som Addexio og den gjengen, eller som StomLasj og de som holder på med byggeklosser (de holder på med vanilla, men er vell ikke problem og ta dette som FTB heller) for som sagt driver litt for meg selv, og da alene, men med flere folk vil jeg tro innholdet for server/kanaler blir av høyere kvaitet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...