Gå til innhold

Beste gratis videoredigeringsprogram


Anbefalte innlegg

Jeg driver å lager filmer på skolen, og har for det meste brukt Wondows Live Movie Maker, men nå har vi blitt lei av at resultatet ikke blir like bra som vi ønsker. Jeg lurer rett og slett på hva som er det beste GRATIS videoredigeringsprogammet utenom Win Movie Maker. Jeg vil ikke ha noe 30 dagers prøveversjon eller piratlaste. Gratis og lovlig.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal skjekke ut Lightworks. Takk. Men bare fortsett å kom med forslag om det finnes flere alternativer.

 

PS: dette har ikke noe med redigering å gjøre, men hvor kan jeg få tak i musikk til å bruke i film? Det må også være gratis. En av de største problemene jeg nesten alltid støter på når jeg redigerer film er at jeg ikke har/finner noe bra og gratis musikk å jeg kan bruke. Jeg har tidligere brukt Limewire, men siden det er lagt ned nå så har jeg ikke noe særlig igjen. Igjen, jeg har ikke lyst til å piratlaste.

Lenke til kommentar

Jeg har skjekket ut Lightworks, og det ser ganske bra ut, men jeg tror jeg går for gratis Videopad for denne gang p.g.a. at det ser lettere ut å bruke og det har en samling musikk og lydeffekter jeg kan bruke til redigeringa. Men om jeg finner en annen måte å få musikk og lyd på gratis så går jeg for Lightworks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg skal skjekke ut Lightworks. Takk. Men bare fortsett å kom med forslag om det finnes flere alternativer.

 

PS: dette har ikke noe med redigering å gjøre, men hvor kan jeg få tak i musikk til å bruke i film? Det må også være gratis. En av de største problemene jeg nesten alltid støter på når jeg redigerer film er at jeg ikke har/finner noe bra og gratis musikk å jeg kan bruke. Jeg har tidligere brukt Limewire, men siden det er lagt ned nå så har jeg ikke noe særlig igjen. Igjen, jeg har ikke lyst til å piratlaste.

 

Limewire er piratkopiering, så med mindre dette er et nytt standpunkt ser jeg ikke problemet så lenge det ikke er til kommersielt bruk. :)

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...