Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]

105 stemmer

1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

• Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

No offence, men jeg tror ikke at noen bryr seg nevneverdig.

Jeg tror for øvrig ikke at dette crewet er til for å være så 'pro', men istedet vil fokusere på å ha de gøy.

Om det er sosialt eller ikke på mumble spiller heller ingen rolle.

Mye mulig at folk bruker skype istedenfor også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan være mulig men et seriøst crew har jo en komminkasjons form det sier seg selv for og gjøre crewet bedre.Når jeg logger på og ser null på mumble da tenker jeg bare wtf...

Jeg tar ikke offence fra det men et seriøst crew hvis du har spillt andre spill er slikt det funker da.Det for og holde oversikt og gjøre crewet tight og du tar feil et bra organisert crew=moro

Endret av thomas777
Skrevet (endret)

La oss si et crew skal ta beslagg på en by vil du ha alle samlet på com eller ikke?

Det er jo obvious du vil ha dem på com da.

Det er alltid mere moro med organisering du må jo se den:)

Endret av thomas777
Skrevet

That's how the cookie crumbles, er dritkjipt at det aldri er folk på mumble, og enda kjipere at ingen spiller DM, men sånn er det bare.

• Liker 1
Skrevet

Etter nyhetens interesse la seg litt spiller jeg ikke daglig lenger, men hvis jeg først spiller og ikke bare skal vase solo, går jeg på mumble.

Det må i det minste være slik at man gidder å ta frem mumble om man har det, og skal spille sammen med noen av de andre, det kan vi vel være enige om? :)

Skrevet

Stemmer for at Collateral2013 (Maglar2013 ingame) sparkes ut av crewet. Hadde gjort det selv om jeg hadde hatt muligheten. Han er visst stort sett kun interessert i å skyte crew members (samt å sprenge bilene), og driter i meldinger med beskjed om å gi det opp.

• Liker 1
Skrevet

If I could, I would. Ikke gira på folk som surner livet til crewet. Men ser ikke ut til at jeg får gjort noe fra min posisjon, mulig leader selv må gjøre det. Eller at jeg bare ikke finner ut hvordan.

Skrevet (endret)

Ja, men drepte meg bare en gang først, før jeg drepte han flere ganger. Kan ha vært noe han ikke mente?

Edit: Men ville vært naturlig med en melding på PSN om at han ikke mente det isåfall

Endret av Stigs_GTA_cousin
Skrevet

Det kan være greit å se det an, gjerne sende en melding også og be vedkommende om å slutte, før man ber om at personen skal sparkes ut av crewet. Nettopp fordi det kunne være et uhell.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg spiller ikke lengre selv, mye pga julen og jobben. Kommer sterkere tilbake.

Gjerne demote me om ønskelig, får ikke administrert mye for tiden.

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...