Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]


  

105 stemmer

  1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

    • Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soo. Stimulus Package. Fikk 500.000 igår. Brukte 250 av dem på en leilighet. Logget på idag og jeg hadde 150.000 igjen..
Er det fortsatt problemer her? Eller er det en slags løpende avgift på leiligheten? Vet at mekanikkern koster 50$ i timen, men det kommer jo ikke i nærheten av det som mangler.

Lenke til kommentar

Jeg *kremt* måtte ut med 9000x2 i forsikring på en gjøk her om dagen selv..

 

En som begynte og jakte og drepe meg og en kompis uten grunn, vi bare gikk rolig unna uten våpen men han ga seg ikke..

 

Jeg ble så forbanna på'n at jeg planta 3 sticky på'n mens han var opptatt med å ta kompisen min, gikk unna og sprengte idioten til helvete.

 

Det var verdt 9000,- i forsikrings penger.

 

Han ga seg ikke og klarte og drepe meg rett etter, jeg spawna like ved når han hadde fått igjen bilen sin og snipa'n gjennom sideruta.... *KABOOOOOOOOM*, der fløy bilen hans i biter igjen... WTF? Jeg gliste godt helt til jeg så at jeg ble trukket 9nye laken.. :p

 

Og da stakk han..

Lenke til kommentar

Muscle kategorien stemmer ikke.

Dominator er bedre enn Gauntlet.

Er litt uenig faktisk.Mere power i en full tunet gauntlet.Jeg syns dominator har elendig styring i forhold

Men som sykkel bruker jeg faktisk akuma.Men det er ikke alt i den som er rett.Adder er fex bedre en koenigsegg på rette strekninger:P

Endret av thomas777
Lenke til kommentar

Yes akuma herjer.Sports bilene syns jeg faktis obey f9 er best(traction er bra,akselering er best blant sports bilene og den er rask),benefactor har best tracktion control(bra grip så andre biler kan ikke pushe deg så jævlig.Carbionazarri har masse power men helt elendig tracktion.Og akselering er middels.cocuette syns jeg er dritt.Den har rollcage som ektra utstyr guess why:D

Derfor konigseggen(dritbra grip og dritbra akselering) er bedre enn buggatien er fordi den har elendig grip i forhold og konigseggen axer litt fortere:D.Men rett strekning den vinner. :p

Men som sagt du kan "lett" slå adder og entity med en fulltunet sports car eller middels super car.

Men gripen til entity'n er op.Den har ikke de andre sports og superbilene(de som fulltunet kan slå den).

Sliter litt med og finne tailgatern den er kul bil:P(transporter bilen).Random spawn på den..:>

Endret av thomas777
Lenke til kommentar

Ikke noe vondt ment mot creewt deres men mumble er sjelden brukt ass syns det er bad.Så jeg gadd ikke joine tilbake.På bakgrunn av andre spill der jeg har vært guild leder etc vedt jeg godt hvor viktige sånne ting er og det fant jeg ikke i crwet deres sry.Hadde jeg vært leder av den klanen her så hadde det vært mandatory være på ts/vent/mumble.Det er den erfaring jeg har meg hardcore seriøse guilder/klaner.

De som er verdt i seriøse guilder/claner vet hva jeg prater om hvis ikke bad experience for you,

Btw jeg er pro racer tviler på noen slår meg:Phaha;)

Men gi meg en en middel lederstilling så skal fikset dette for deg men det får opp Henrik være inntil da spiller jeg i andre crews som har det.Jeh spillte i soan crew norge de var kule men fokus på xbox:s

Nå er på utsykt etter crew som har dette her aightttttt!!!!

peace homies!

 

ps! Jeg har fortsatt ikke finnet transporter bilen :>

Endret av thomas777
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...