Gå til innhold

Bannet fra facebook i 12 timer.


Toolshed

Anbefalte innlegg

Heisann, ble akuratt nå bannet fra facebook etter en venn av meg rapporterte en kommentar fra meg. Ettersom vi alle tullet og skrev merkelige ting til værandre så er det slikt venner gjør. Men han rapporterte meg og satt og hyl lo imens jeg gjorde det samme med en annen kommentar. Tenkte ikke mer over det til min Spotify ble stengt siden jeg har den via facebook, spotify er betalt for så er sikkerlig kjipt. Sendte feedback til facebook om dette siden de ikke har noen som helst form for rapportering av feil behandling eln. Vurderer bare bli ferdig med spotify perioden nå og slette meg fra facebook. Orker ikke meir. Noen som har tips til hva jeg burde gjøre?

 

Kommentaren

Det som ble kommentert hadde vennen min gått rundt på skolen å sagt hele dagen "420 blaze it", så siden han synes det var morsomt etter noen slike til meg kommenterte jeg:

BLAZE IT OleNordmann

Så rapporterte han deg og satt å lo imens han så på meg (sitter rett ved han) og jeg skulle ta igjen og rapporterte noe alla det samme.

Satt inn OleNordmann, men er ikke fyrns egentlige navn. ;)

Endret av Pushit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

… og hva er poenget? Skal vi gratulere?

Mer for glede og gratulasjoner selvfølgelig.

 

Hahahaha 420 liksom,smoke it up og greier,dette var dagens morsomste tråd! :)

Glad det ga noen humor. :)

 

Du får vel bare vente de 12 timene. Det er ikke en lang ban.

 

Vær mer forsiktig med rapportering neste gang. Ikke noe vits i å krangle med facebook om det, om 12 timer er du fri og de 12 timene kan du bruke på noe *host* fornuftig.

Ble bannet på kvelden så alt fornuftig den dagen var gjort.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...