Gå til innhold

[Løst] Hvilke spill?


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et gammelt spill til pc der du var en pinne som du kunne flytte til venstre og høyre ikke opp eller ned og målet var og ikke få ballen under deg selv og ødelege noen boxer over deg som noen ganger var i forskjellige farger og da må du treffe de flere ganger for de forsvinner. hva heter det ønsker og finne det igjen :p

Edit: hvis noen forstår noe av det jeg prøver å forklare da :p

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter et gammelt spill til pc der du var en pinne som du kunne flytte til venstre og høyre ikke opp eller ned og målet var og ikke få ballen under deg selv og ødelege noen boxer over deg som noen ganger var i forskjellige farger og da må du treffe de flere ganger for de forsvinner. hva heter det ønsker og finne det igjen :p

Edit: hvis noen forstår noe av det jeg prøver å forklare da :p

gå inn på google.com og på bilder/images og søk på atari breakout så får du spillet i nettleseren.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svarene folksen hjalp veldig men desverre så har jeg ikke funnet helt ut hvilke slikt spill jeg leter etter det er et slikt spill ja men det er et annet type slikt spill med mange forskjellige levler og mange forskjellige mønstrer men finner det ikke kan ikke engang huske hvor eller noe annet om det en at jeg spilte det som mindre men som sagt takk for svarene :)

Edit: tror jeg fant det med hjelp av dere :) det heter DX-ball :)

 

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...