ErikAuranaune Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Nå skal jo også Edwars Snowden ha legget info om at USA henter info fra de fingerscanneren Vell, vell. Kanskje fingerscan gjør noen ting lettere, men likevell. Ja, blir kanskje litt lettere, men vil ikke si at det er eneste grunnen til at jeg kommer til å kjøpe den. Men det er jo noe ekstra bra(syntes vertfall jeg), så lenge det virker så godt som feilfritt!
Newton Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Nå skal jo også Edwars Snowden ha legget info om at USA henter info fra de fingerscanneren Du har litt vel livlig fantasi, tror jeg... 1
KANE2009 Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Skjønner ikke hva som er urealistisk med dette? NSA henter jo inn info fra blant andre Apple. Hva stopper de fra å hente denne infoen også? Må jo være enkleste måten å utvide fingerprint-registeret. Så følger jo andre produsenter etter også snart.
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Flere som fikk mail fra Telenor idag? 1
Mellom Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Det blir å sitte sent oppe i kveld og bestille fra Telenor ja. Tviler dog på at tilgangen er så stor at alle får levert allerede neste uke, ser for meg 2-4 ukers leveringstid.
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Det blir å sitte sent oppe i kveld og bestille fra Telenor ja. Tviler dog på at tilgangen er så stor at alle får levert allerede neste uke, ser for meg 2-4 ukers leveringstid. Jepp. Vi får vell ikke vite prisene før 00.01 i natt, eller?
Mellom Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Har vanskelig for å tro at de gir ut noen priser før i kveld ja. Linken som fulgte mailen jeg fikk var direkte til nettbutikken, så rundt 00.01 dukker de nok bare opp der.
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Jepp, var vell samme linken vi snakker om ja. Håper det bare ikke blir aaaaalt for dyrt. Dyrt kommer det helt sikkert til å bli.
Doge Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Tipper det kommer til å bli 7800-8000 kr totalt for Komplett M/M+ for den :/
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Flere som fikk mail fra Telenor idag? Hvorfor ikke bare tusle inn til byen å kjøpe en?
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Hvorfor ikke bare tusle inn til byen å kjøpe en? Ifølge de i på butikken i byen, vet de ikke om de får det inn akkurat den 25. Men vi får vell se. Jeg skal kjøpe det uten abonnement, altså ikke låst til noen operatører.
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Ifølge de i på butikken i byen, vet de ikke om de får det inn akkurat den 25. Men vi får vell se. Jeg skal kjøpe det uten abonnement, altså ikke låst til noen operatører. Ah, uten abbonement kan det kanskje bli vanskelig ja. Er flere butikker rundt omkring som har nattåpent i natt for å selge tilogmed
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Ah, uten abbonement kan det kanskje bli vanskelig ja. Er flere butikker rundt omkring som har nattåpent i natt for å selge tilogmed Whaaat Noe i Trondheim du vet om da?
Mellom Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Skulle gjerne visst om en nattåpen butikk i Trondheim selv jeg. Hadde vært fint om du sa fra om du fant en
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Skulle gjerne visst om en nattåpen butikk i Trondheim selv jeg. Hadde vært fint om du sa fra om du fant en Heh, skal kanskje en tur til byen nå etter jobb. Drar jeg innom byen så skal jeg spørre litt rundt. Sier også da ifra til deg her
BirgerCaC Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Du har litt vel livlig fantasi, tror jeg... Jeg tror personlig ikke noe særlig på det
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Whaaat Noe i Trondheim du vet om da? Nei desverre, jeg holder til i Oslo området
liquidsquid Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Jeg har vært innom sjappene på Trondheim Torg (Telenor, Netcom) og Solsiden (Elkjøp ekspress og Netcom). Ingen av dem hadde nattåpent, og det var ingen av dem som visste om andre butikker i Trondheim som evt. har nattåpent. Ingen av Netcom-butikkene ville ut med prisnivå eller hvor mange telefoner de har fått inn. Elkjøp hadde kun fått inn èn 16GB space gray og èn 16GB gull (usikker på 32 og 64) Telenor virket som hadde en del telefoner igjen, så man kunne reservere for så å kunne hente i løpet av morgendagen. (De hadde en 5s og 5c liggende til prøving!) EDIT: Telenor sa prisen for 16GB var 3800 med Komplett M Endret 24. oktober 2013 av Keiser'n
xarcee Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Denne mailen fikk jeg nå nettopp, av Djuice(Telenor): Vi skulle gjerne ha gitt deg en skikkelig gladmelding i dag, men dessverre har vi fått beskjed om at det er forsinkelse på leveransen av iPhone 5S og 5C til djuice. Det vi kan love er at du som står på interesselisten vil få beskjed før alle andre når iPhone kommer på lager, slik at du da kan sikre deg telefonene først. Vi gir deg beskjed så snart vi vet mer til uken. Enn så lenge krysser vi fingre og tær for at vi veldig snart kan komme med positivt nytt! Hilsen oss i djuice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå