Gå til innhold

Har du lyst til å teste Blizzards nye samlekortspill? (iPad, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ironiske er at jeg har 21 tabs oppe i firefoxen min av forskjellige sider som gir ut betanøkler (strengt talt 1 per dag på de fleste sidene)

Men Gamer var en av dem det ikke hadde slått meg engang ville gi bort nøkler. Klikka meg inn på sia 7 minutter etter nyheten var oppdatert da selvfølgelig bare for at dere skulle erte meg. Prøvd meg på den Blizzard Facebook greia au sia dag 1, men der er det bare totalt kaos, så ut som at denne faktisk var tilgjengelig i noen minutter, noe som irriterer meg desto mer.

 

Så jau, skaff flere nøkler.. Ett par tusen denne gangen burde holde. Go Go!

*Host hark* (Jeg tar gjerne min under bordet via PM) *Hark hark*

Lenke til kommentar

Mer tilgjengelig for nybegynnere? Magic: The Gathering er da i aller høyeste grad tilgjengelige for nybegynnere. Det finnes intro-packs, det finnes dataspill-versjoner av det for å lære seg å spille, det finnes muligheter for draft-turneringer både offisiellt og hjemme hos folk. Man trenger ikke å ha samlet kort fra 1993 for å spille dette.

Lenke til kommentar

Vel, Hearthstone er jo en fordummet versjon av Magic: The Gathering egentlig.

Syns nå hvertfall jeg da som en gammel Magic spiller.

Men Hearthstone har også unike mekanikker i spillet som skiller de ut.

Men det virker fortsatt veldig spennende og avhengighetsdannende ikke minst. :p

 

TGC er visst veldig i vinden for tiden kan det virke som med flere spill på vei.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det har vært botter som har dratt inn 50% av nøklene ikke tale om at 100 keys forsvinner på 4 minutter uten noen form for forreklame.

 

Som Tor-Steinar skrev tror jeg du undervurdere sterkt hvor mange som ser forsiden til Gamer.no hvert minutt. :-)

 

Det tok ca. ti minutter å dele ut alle nøklene (som, ikke overraskende, blir ca. ti i minuttet, langt fra noe som tyder på ufine taktikker), og det er ingenting som tyder på at det er noen bots som har tatt noen av nøklene. Vi har enkelte heuristikker i bakkant for å oppdage opplagte forsøk fra automagiske boter (men godt lagde sådane kommer seg selvsagt rundt det meste, så lenge vi fortsatt ønsker å være brukervennlige overfor de som deltar), og det er iallfall ingen av dem som har slått ut på noe her.

 

Jeg har gått gjennom en god del av innleveringene, og det er ikke noe som ser ufint eller mistenksomt ut på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Ja, lukter veldig fishy dette her, men sånn er vell livet.

 

EDIT:

 

Snodig at nesten ingen av disse 100 i det hele tatt har skrevet i tråden her.

 

Fikk en key via gamer.no :) Vil anbefale folk som er interessert i Hearthstone og sjekke ut Hearthstone.no

Der er det også mulig å få tak i beta keys fra tid til annen. Der kom bl.a tipset om at gamer.no hadde keys ganske fort ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...