Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Staketten tek Malvado på ordet!


Anbefalte innlegg

Dette har eg tenkt på ei god stund, men det er ikkje føre no eg skipar tråden:

Da må man prøve å finne ut hva man gjør galt.
Jeg har venner som er styggere enn fy, men de får seg stadig noe , jeg "antar" at det er fordi :

*De er seg selv og er ikke redde for å slå av en prat uten at det blir noe mer enn det.
*Tar litt vare på seg selv når det gjelder å kle seg i rene og "normale" klær.
*Smiler til damene og husker navnet på dem de har snakket med før.

Utifra hva jeg har lest av innleggene dine så mangler du selvtillit og har mistet troen på at du kan få deg noe , dette må du gjøre noe med. Kanskje du skal starte en egen tråd og spørre om litt mer konkrete råd og føre en liten logg på hvordan det går?


Og då er det gjort.

Du får ikke noe enklere napp med noen som er mindreårig.
Og ærlig talt, det er ikke noe usunt i å sette noen mentale sperrer en plass mellom 16 til 18 år som minstealder.

Personlig etter å ha sett Jomfrutråden din har jeg på følelsen av at du må slutte å være så kravstor og heller leve litt , prøv å finn deg ei jente som ser det positive i deg (ser nå ut som du er ganske så kreativ , glimt i øyet og liker å ha det gøy ) og gi litt f i det at hun skal være jomfru.

 

:laugh: Korleis får du det til at eg er kreativ, har glimt i auget, og likar å ha det morosamt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørt om 80/20 regelen fra markedsføring? Den sier at 20 % av kundene står for 80% av omsetningen.

 

Vi er i dette tilfelle på et kjøttmarked. Det er den relativt triste realiteten i utelivsverden. 20% av guttene(gruppe a) har 80% av sexen. La oss resonnere:

 

Hvis gruppe a har 80% av sexen, betyr det at mange jenter går hjem alene i uke x1, men på mellomlang siktt, la oss si [x1,x8] har disse guttene hatt sex med flere enn én partner. Det betyr at ved x1, finnes det jenter som er villige til å ha sex,som går hjem alene(gruppe b)

 

Vi forenkler og antar at man må være i gruppe a for å være en aktuell kandidat for gruppe b i x1.

 

Det er det ene alternativet ditt altså. Endre gruppe.

 

Det andre alternativet ditt, er å bli værende i gruppen din. Det blir litt som reklame.

Husker du reklamen for Continental vinterdekk, med hunden som løp etter bilen på isen? Det er en gruppe a reklame. Den treffer veldig mange, og trenger derfor mindre eksponering(flere helger ute) for å oppnå suksess(her sex).

 

På en andre siden kan du eksponere deg oftere, med en dårligere reklame(Byggeren for eksempel, relativt kjipe reklamer, men ofte eksponert).

 

Byggeren reklamen bringer oss inn på et annet viktig element:

 

Husker du hvor du har sett den reklamen? De presentere Carl&Co på TV2. Hvordan er det relevant? Hvem ser på? Voksne, og familier. Målgruppen altså. Du må finne en måte å eksponere deg for din målgruppe. Du er ute etter sex. Det er lettest på byen. Du vet også hvilke utesteder som har folk i din målgruppe.

 

Til slutt, økonomiens læresetning: Å på best mulig måte disponere de knappe ressursene.

 

Din knappe ressurs er tid. Når er sannsynligheten størst for suksess? På slutten av kvelden. Altså, gå ut sent, frisk og opplagt.

 

Disclaimer: Det er blandet noe humor og tull inn i dette inlegget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hørt om 80/20 regelen fra markedsføring? Den sier at 20 % av kundene står for 80% av omsetningen.

 

Vi er i dette tilfelle på et kjøttmarked. Det er den relativt triste realiteten i utelivsverden. 20% av guttene(gruppe a) har 80% av sexen. La oss resonnere:

 

Hvis gruppe a har 80% av sexen, betyr det at mange jenter går hjem alene i uke x1, men på mellomlang siktt, la oss si [x1,x8] har disse guttene hatt sex med flere enn én partner. Det betyr at ved x1, finnes det jenter som er villige til å ha sex,som går hjem alene(gruppe b)

 

Vi forenkler og antar at man må være i gruppe a for å være en aktuell kandidat for gruppe b i x1.

 

Det er det ene alternativet ditt altså. Endre gruppe.

 

Det andre alternativet ditt, er å bli værende i gruppen din. Det blir litt som reklame.

Husker du reklamen for Continental vinterdekk, med hunden som løp etter bilen på isen? Det er en gruppe a reklame. Den treffer veldig mange, og trenger derfor mindre eksponering(flere helger ute) for å oppnå suksess(her sex).

 

På en andre siden kan du eksponere deg oftere, med en dårligere reklame(Byggeren for eksempel, relativt kjipe reklamer, men ofte eksponert).

 

Byggeren reklamen bringer oss inn på et annet viktig element:

 

Husker du hvor du har sett den reklamen? De presentere Carl&Co på TV2. Hvordan er det relevant? Hvem ser på? Voksne, og familier. Målgruppen altså. Du må finne en måte å eksponere deg for din målgruppe. Du er ute etter sex. Det er lettest på byen. Du vet også hvilke utesteder som har folk i din målgruppe.

 

Til slutt, økonomiens læresetning: Å på best mulig måte disponere de knappe ressursene.

 

Din knappe ressurs er tid. Når er sannsynligheten størst for suksess? På slutten av kvelden. Altså, gå ut sent, frisk og opplagt.

 

Disclaimer: Det er blandet noe humor og tull inn i dette inlegget.

 

Her var det mange ord, men lite innhald. 80/20-regelen kjenner eg godt til. Og dette med å byte gruppe, eller berre eksponera seg oftare, er ikkje fullt så relevant då eg uansett ikkje kan reisa til byen så altfor ofte. Og prat om knappe ressursar, her er rettnok tid inne i biletet. Men den soleklåre bremsen er økonomien. For ikkje å seie at eg bur nokså usentralt til, så det krev meir planlegging å koma seg til og frå byen.

Lenke til kommentar

 

Her var det mange ord, men lite innhald. 80/20-regelen kjenner eg godt til. Og dette med å byte gruppe, eller berre eksponera seg oftare, er ikkje fullt så relevant då eg uansett ikkje kan reisa til byen så altfor ofte. Og prat om knappe ressursar, her er rettnok tid inne i biletet. Men den soleklåre bremsen er økonomien. For ikkje å seie at eg bur nokså usentralt til, så det krev meir planlegging å koma seg til og frå byen.

Nettdating er det noe som heter.

 

Anonymous poster hash: 6f5dc...2c1

Lenke til kommentar

 

Nettdating er det noe som heter.

 

Anonymous poster hash: 6f5dc...2c1

 

 

Problemet med Staketten og nettdating er at veldig få jenter fortsetter å lese profilen hans etter de kommer til setningen der det står at allerede besudlede jenter ikke vil bli vurdert av han.

 

Utenom for underholdningens skyld da, selvsagt.

 

Anonymous poster hash: 0a101...64d

Lenke til kommentar

Hørt om 80/20 regelen fra markedsføring? Den sier at 20 % av kundene står for 80% av omsetningen.

 

Vi er i dette tilfelle på et kjøttmarked. Det er den relativt triste realiteten i utelivsverden. 20% av guttene(gruppe a) har 80% av sexen. La oss resonnere:

 

Hvis gruppe a har 80% av sexen, betyr det at mange jenter går hjem alene i uke x1, men på mellomlang siktt, la oss si [x1,x8] har disse guttene hatt sex med flere enn én partner. Det betyr at ved x1, finnes det jenter som er villige til å ha sex,som går hjem alene(gruppe b)

 

Vi forenkler og antar at man må være i gruppe a for å være en aktuell kandidat for gruppe b i x1.

 

Det er det ene alternativet ditt altså. Endre gruppe.

 

Det andre alternativet ditt, er å bli værende i gruppen din. Det blir litt som reklame.

Husker du reklamen for Continental vinterdekk, med hunden som løp etter bilen på isen? Det er en gruppe a reklame. Den treffer veldig mange, og trenger derfor mindre eksponering(flere helger ute) for å oppnå suksess(her sex).

 

På en andre siden kan du eksponere deg oftere, med en dårligere reklame(Byggeren for eksempel, relativt kjipe reklamer, men ofte eksponert).

 

Byggeren reklamen bringer oss inn på et annet viktig element:

 

Husker du hvor du har sett den reklamen? De presentere Carl&Co på TV2. Hvordan er det relevant? Hvem ser på? Voksne, og familier. Målgruppen altså. Du må finne en måte å eksponere deg for din målgruppe. Du er ute etter sex. Det er lettest på byen. Du vet også hvilke utesteder som har folk i din målgruppe.

 

Til slutt, økonomiens læresetning: Å på best mulig måte disponere de knappe ressursene.

 

Din knappe ressurs er tid. Når er sannsynligheten størst for suksess? På slutten av kvelden. Altså, gå ut sent, frisk og opplagt.

 

Disclaimer: Det er blandet noe humor og tull inn i dette inlegget.

Å "selge seg" selv som et produkt går veldig i mot prinsippene til i hvert fall Real Social Dynamics. Julien har en kort video hvor han snakker om det her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=TJ79ypcEiJI

 

Nå har jeg ikke selv nok erfaringer til å være helt sikker her, men har gode erfaringer med å ikke være ute etter reaksjoner fra jenta (for eksempel gjennom å imponere).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fungerte ikke noe bedre for ham på Kvinneguiden, virket det som.

 

Anonymous poster hash: 163a3...3da

 

 

Nei, der er det ikkje noko særleg med ytringsfridom. Eg er utestengd til og med ut morgondagen.

 

Så "buhu jeg er jomfru og stygg hjelp meg" fungerte ikke der heller? Merkelige greier.

 

"buhu jeg er jomfru og stygg hjelp meg"? Korleis fekk de til det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...