Gå til innhold

Spillstøtten kan få kutt med borgerlig regjering (3DS, PS3, PS4, WiiU, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis man legger støtte til norsk spill-kultur som grunnlag for hvilket parti man stemmer er man såpass virkelighetsfjern og lite voksen at man ikke burde fått lov til å stemme.

 

Det er så mange og langt viktigere saker enn dette som må tas tak i at dette burde foreløpig bli liggende rimelig langt ned på lista.

 

Helt enig i det siste du skrev, men så er stemmeretten noe en bruke av fri vilje, selv om vi synes de er idioter som bare. Det blir litt som å si at folk som stemmer på AP fordi de liker Jens Stoltenbergs person, er idioter (er faktisk helt enig).

 

Men jeg er faktisk helt enig. En stemme for en sak, er en stemme på søppelhaugen etter min mening, selv om det telles som stemme.

 

Dersom en skal stemme på et parti, mener jeg en skal sitte seg inn litt i hva dem står for.

 

Dersom en stemmer på f.eks Frps fordi de vil gjøre det billigere å kjøpe sprit/røyk, men en vet da ikke konsekvensene ved å ta det valget, tenk om de gjør ting som en slettes ikke vil at skal skje med Norge?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Ja, det er viktig å gi politikere og byråkrater makt over hvilke spillutviklere som er verdige...

 

Er så trist å se flinke utviklere krype til staten og be om å få tilbake litt av pengene staten har tatt, og så atpåtil takke dem etterpå. Som om de ikke har noe tro på seg selv, og trenger å kanibalisere alle de som faktisk har den troen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...