Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy Note 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og iPhone koster vel det samme i dag som den ble utgitt. Note 3 vil helt sikkert falle i pris etterhvert som flere butikker får den inn og konkurransen om kundene starter :)

Note 2 hadde startpris på ca 5700-6000 da den kom for et år siden. Forloveden kjøpte Note 2 i månedsskiftet april/mai i år, og da betalte hun 4000, riktig nok for versjonen uten 4G. Jeg vil anta at prisen faller jevnt utover våren 2014, noe som gjør den litt mer tilgjengelig for oss som ikke bruker over 5k på en mobil.

 

Synes dog den ser fantastisk ut, det er en mobil jeg har lyst på!

Lenke til kommentar

 

 

Fra artikkelen:

 

Forslag til korreksjon:

 

Fixed.

Og hva er så ille med imitert skinn? At det er Samsung og ikke Apple som leverer dette? Fordeler med dette: meget godt grep, "varmt" å holde i i motsetning til iskald aluminium.

At forfatter sammenligner med kunstskinn i premiumbiler? Jaja.

For øvrig er det ikke lenge til Apple lanserer en iphone med plast. Spent på å se hvordan fansen skal kritisere dette siden det eneste riktige er aluminium og glass, og plast er slik en "plastic fantastic"-ting forbehold juggelprodusentene...

Nå var vel alt før iPhone 4 også i plast.. husker i hvert fall at min 3gs var plastikk, var ikke noe galt med det synes jeg. Huaweien jeg har nå er også i plastikk.. litt annen finish, men fremdeles plast :p

Lenke til kommentar

Nå var vel alt før iPhone 4 også i plast.. husker i hvert fall at min 3gs var plastikk, var ikke noe galt med det synes jeg. Huaweien jeg har nå er også i plastikk.. litt annen finish, men fremdeles plast :p

 

Korrekt, men nå har jo Apple-gutta siden iPhone 4 kom rakket ned på alt som har kommet av mobiler og nettbrett med plast. Skal bli spennende å se hvordan de skal forsvare en eventuell 5C.

Lenke til kommentar

 

Korrekt, men nå har jo Apple-gutta siden iPhone 4 kom rakket ned på alt som har kommet av mobiler og nettbrett med plast. Skal bli spennende å se hvordan de skal forsvare en eventuell 5C.

 

Enig med den, blir spennende å se hvilket buzzword som blir påklistret plastikken deres, og som slukes rått.

-Men mest sannsynlig er det nok at plastikken er magisk :xmas:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

To spørsmål som jeg ikke finner noe konkluderende svar på om utgaven som kommer til Norge:

 

* Har den støtte for filming i 4k

* Er det FM-radio på den (s4 har ikke)

 

Ser både og, spesiellt på førstnevnte. Noen sider påstår at LTE-utgaven kun filmer i Full-HD.

 

Vi får snapdragoen 800 utvagen i norge med 4g( lte) og dermed så kommer også 4k filming med 30fps

 

:)

Lenke til kommentar

To spørsmål som jeg ikke finner noe konkluderende svar på om utgaven som kommer til Norge:

 

* Har den støtte for filming i 4k

* Er det FM-radio på den (s4 har ikke)

 

Ser både og, spesiellt på førstnevnte. Noen sider påstår at LTE-utgaven kun filmer i Full-HD.

 

Ja på begge. Stereo FM med RDS og filming i 2160p@30fps

Specs: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_3-5665.php

Lenke til kommentar

 

Ja på begge. Stereo FM med RDS og filming i 2160p@30fps

Specs: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_3-5665.php

 

 

Har sett en del hands-on videoer fra bla. phonescoop.com, phonearena.com og engadget.com og andre som påstår at den bare filmer i 1080p, men er det octacore utgaven det gjelder. Antar det er USA som biter det sure eplet igjen(?). Står også på en promoside for Samsung USA (.com) at 4k gjelder kun i spesifikke markeder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...