Gå til innhold

Kvinnene slår frå seg i UFC (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vel forsåvidt dette komme når lisensskiftet sånn nesten sammenfalt med UFC 157 (Rousey vs Carmouche som main event, først kvinnekamp i UFC, etc).

 

Kan jo være litt kyniske og lure på hvorfor EA aldri valgte å bruke kvinnedivisjonene da deres eget MMA-spill "bare" hadde StrikeForce-lisensiering og UFC fremdeles var gutteklubben grei. Også husker jeg fremdeles EA som lovet at de aldri ville lage noe MMA-spill, siden det "ikke var en sport" (og forsåvidt Dana White som sverget at EA aldri skulle få lisensen deres). Good times, men ingenting nok penger ikke kan få en til å legge bak seg. :)

 

Også litt urovekkende for konsoll-land at det neste UFC-spillet er det så langt sterkeste argumentet for min del for å skaffe en av de nye konsollene. "En av de nye", sier jeg, men det blir vel PS4 siden dette ikke er Xbox-eksklusivt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette har ingenting med likestilling å gjøre, poenget er at det eksisterer et marked hvor folk (nesten utelukkede menn) er interessert i å se lettkledde damer banke opp hverandre og et marked hvor folk ønsker å spille damer som banker opp hverandre.

Det er derfor det ikke har kommet masse "fifa women soccer game" og så lenge ikke staten går inn og subsidierer produksjonen likestilling spilling så vil det heller ikke bli laget hvis det ikke finnes marked for det.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...