Gå til innhold

fjerning av sukker i elektronikk!


Anbefalte innlegg

nei er langt ifra faglært ;) går 1. vgs elektro nå..

 

det med statisk elektrisitet så er det et belegg og ikke teppe ;) ser kansje ut som teppe men er et belegg (eller ke d heite)

også har jeg søkt mye om statisk elektrisitet så fant jeg denne: http://www.hardware.no/artikler/statisk-elektrisitet/135151

les litt der så ser du at det ikke er så farlig som folk skal ha det til ;) vi har til og med prøvd på skolen og mi fikk det ikke til å bli ødelagt...

 

har sodde noen timer nå å vasket knappene (glemte å trykke post...) og knappene er gode nå.. (ikke like gode som de andre.. ennå litt igjen men nå må du ikke vente 2 min for at den skal gå ut.. eller dra den ut..) så skal bare tørke det godt også koble alt i sammen og sjekke om den funker.. enten så gjør den det eller ikke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok... for å være ærlig bry eg meg ikke ein drit om ke du hadde latt meg gjort eller ikke... og bare son du vett d så e d menigheten eg går i som lar meg gjøre det... det er mange i meighetene som kunne gjort det men de ville jeg skulle gjøre det fordi da lærer jeg noe!

 

og kossen skal du få folk som ska utdanne seg innen feilsøking og sont hvis alle ska sei de ikke får lov å pøve å feilsøke og fikse ting før de e utdanna??!?!?!?! la oss få prøve for faen! enten går miksen te helvete når jeg kobler den te eller så funker den fint! (som den mest sansynelig kommer til å gjøre)

Lenke til kommentar

HAHA. Den artikkelen var stor humor. Jeg ville ikke stolt et eneste sekund på den testen til kontorrottene og journalistene til hardware.no. Jeg har jobbet i ESD-fritt miljø i mange år (mobiltelefon-tekniker) og er kurset innen dette. Med mikroskop er det mulig å se skader. At hardwaren tilsynelatende virker ok betyr ikke at den er det. Artikkelen nevner også dette. Men konklusjonen "myten knust"-greia deres er helt latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...