Gå til innhold

Dette er de 10 heteste TV-ene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Selv syns jeg tven jeg har er best akkurat nå (Sony W905). Enkelt og greit fordi den ikke lider av svakhetene i en plasmaskjerm, og fordi den er den "beste" Led-tven i forhold til bildekvalitet, akkurat nå. Står ikke mye tilbake fra en plasma på film! Ser man mest vanlig tv eller serier, ja da er Led overlegent fordi den ikke blekner i en "normalt" opplyst stue!

 

Å kjøpe en Oled - eller en 4K-tv nå, hadde jeg bare gjort med lønning på over 2 mill. De er etter min mening ikke verdt pengene. Tester tyder på at 4K er veldig kult, men at man ikke får utbytte av det i stor nok grad (foreløpig) til at det har noen reel verdi. Dessuten er det best annvennelig på "større" tver (fra 60 + tommer).

 

Oled-tven gir et knallbra bilde, men de er ikke "lysår" forran en knallgod Led-tv, ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+241541

Artikkelen viser bare saueflokkmentaliteten til folk flest. Gjør det samme som alle andre. Ikke prøv noe nytt, som til og med kanskje har bedre kvalitet. Jobbet tidligere som selger og resultatet her stemmer godt overens med mitt inntrykk av at 9/10 kunder sa "jeg skal ha en sånn Samsung LED", uten at de selv egentlig visste hvorfor...

Lenke til kommentar

Jeg sitter på en Toshiba Regza 37" fra 2007, og akter å sitte med denne helt til jeg MÅ skifte ut TVen. Forhåpentligvis har produsentene kommet til vettet slik at jeg kanskje finner en skjerm da , og ikke en microPC som TVene har blitt for tiden.

Webcam, 3D, smart-TV, tuner og f@ens oldemor vil jeg ikke ha. Kun skjerm med et par innganger og muligheter for å justere på bildekvalitet. punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter på en Toshiba Regza 37" fra 2007, og akter å sitte med denne helt til jeg MÅ skifte ut TVen. Forhåpentligvis har produsentene kommet til vettet slik at jeg kanskje finner en skjerm da , og ikke en microPC som TVene har blitt for tiden.

Webcam, 3D, smart-TV, tuner og f@ens oldemor vil jeg ikke ha. Kun skjerm med et par innganger og muligheter for å justere på bildekvalitet. punktum.

 

word...

Lenke til kommentar

Jeg har Samsung UE65F8005 og kameraet er pop-up. Bare trykke den ned så er den i ett med rammen. Å styre TVen med armene er for det meste gimmick og har ingen reell funksjon om man har en dekoder og/eller fjernkontroll av typ Harmony o.l.

 

Kan den veggmonteres? Ser på Samsung sine hjemmesider nå, men ser ikke noen VESA skruehull...

 

EDIT:

Ultra Slim Wall Mount Supported Nei

Mini Wall Mount Supported Ja

Vesa Wall Mount Supported Ja

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Plasma er overhodet ikke dødt, bildekvalitet på Plasma er overlegen i forhold til de fleste LED-tver

 

Det relevante er bildekvalitet/funksjon per krone. Det er vel flere billig-LCDer på markedet. Plasma er bedre på noe og dårligere på andre ting. Jeg tror dog at det desverre er en død teknologi når 4k begynner å gjøre sitt inntog.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dumburken kaller svenskene TVen, er enig.

Idiotboksen har da vært brukt lenge i Norge og.

 

Personlig ser jeg på all ekstra funksjonalitet i tv på samme måte som kamera på mobil:

- Man må begynne et sted.

- Det gjør ikke produktet dyrere. Kanskje tvert i mot, da det fører til flere salg og dermed kan selges til noe lavere pris.

- Etterhvert blir det nok bra. Eneste jeg bruker av "Smart-tv" hjemme er Netflix. til gjengjeld bruker jeg den mye. Alternativet ville vært en ekstra boks under tv'en med en tilhørende ekstra fjernkontroll.

 

Jeg synes fortsatt kamera i mobilen er for dårlig, men det har fått sin nytteverdi. Dersom alle som ikke ville ha det tidlig i stadiet hadde fått viljen sin, ville vi heller ikke sett særlig til utvikling på mobilkamera. I dag bruker mange kun mobilkamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...