Cuneax Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Nå er LGs bøyde TV-skjerm på plass her på fastlandet.Endelig får Europa disse TV-ene
janguke Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Ikke så verst pris hvis jeg får med planten og alt tilbehøret jeg kan se på bildet 6
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 (endret) Øhm.. ja. På det bildet der hadde jeg lettere problemer med å holde fokuset på skjermen, gitt. (... og planta la jeg ikke merke til før jeg leste kommentaren din.) Endret 26. august 2013 av Slettet-Pqy3rC
-ɐMoԀ- Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Øhm.. ja. På det bildet der hadde jeg lettere problemer med å holde fokuset på skjermen, gitt. (... og planta la jeg ikke merke til før jeg leste kommentaren din.) Hvem skjerm? 1
Saykin Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Dama er pen, men for en skjerm! hadde dog ikke klaget over å få med damen på kjøpet!
ATWindsor Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 I fare for å virke surmaget her, er det bare jeg som er lei av disse harry oppbrukte "følger dama med på kjøpet"-vitsene ved hver eneste artikkel som omhandler en TV? AtW 4
Uderzo Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 I fare for å virke surmaget her, er det bare jeg som er lei av disse harry oppbrukte "følger dama med på kjøpet"-vitsene ved hver eneste artikkel som omhandler en TV? AtW Du er ikke alene, men jeg er mer lei av "Hvem skjerm?" 2
OJodd Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Nå er LGs bøyde TV-skjerm på plass her på fastlandet. Er det bare jeg som synes det skurrer å si "her på fastlandet"?
Hell0ween Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 I fare for å virke surmaget her, er det bare jeg som er lei av disse harry oppbrukte "følger dama med på kjøpet"-vitsene ved hver eneste artikkel som omhandler en TV? AtW Du er nok ikke alene, nei. Jeg er bare ikke med i den båten, for sattan for ei dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå