Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sprit gummi godteri (vodka worms)


zeetings

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med vodka worms? Eller sprit gummi godteri?

Tok litt over 100g med larver og putta i en boks også helte jeg 40% vodka oppi, var ca en halv cm over øverste larva. Lot det ligge i 4 dager i frysern å tok dem nettopp ut å puttet i en pose å satt det i kjøleskapet.

Blir man nå fortere full av dette, eller blir man like full som om man skulle ha drukket samme mengden? blir det som å shote? :hmm:

post-312390-0-89966300-1377351626_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukker fører nok til en heftigere rus.

hmm, ja.. ettersom jeg har lest på nett så burde man være forsiktig med disse og være forberedt på en hangover. så lurte vel mest på deres erfaring på dette og om jeg kanskje treng mer en dette, hadde ikke vært veldig morro å vært nesten edru mens de andre er godt beruset og pratsomme :tease:

Lenke til kommentar

What? Trekker de til seg sprit? Løser de seg ikke opp? Smaker de godt?

 

Jeg har mange ganger fyllt en flaske 30-40% full med oppkuttede fersken-godteri (de oransje og gule vet dere), og helt på 60%. Flasken kjører jeg et par ganger i oppvaskmaskinen og rister godt på den. Etter noen dager er godteriet løst seg opp, og det smaker fersken. Bland med 7up.

Lenke til kommentar

What? Trekker de til seg sprit? Løser de seg ikke opp? Smaker de godt?

 

Jeg har mange ganger fyllt en flaske 30-40% full med oppkuttede fersken-godteri (de oransje og gule vet dere), og helt på 60%. Flasken kjører jeg et par ganger i oppvaskmaskinen og rister godt på den. Etter noen dager er godteriet løst seg opp, og det smaker fersken. Bland med 7up.

Flere typer gummi godteri trekker det til seg. Ikke spør meg hvorfor og hvordan det ikke løser seg opp, men vodka bjørner (eksempel) er en kjent oppskrift. (søk på google og se selv).

 

Har gjort det mange ganger selv, så vet at det funker :p

Smaker veldig godt!

Lenke til kommentar

Flere typer gummi godteri trekker det til seg. Ikke spør meg hvorfor og hvordan det ikke løser seg opp, men vodka bjørner (eksempel) er en kjent oppskrift. (søk på google og se selv).

 

Har gjort det mange ganger selv, så vet at det funker :p

Smaker veldig godt!

hvor mye spiste du ca før du bynte å bli beruset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...