Gå til innhold

Hva tror du blir nytt på iPhone 5s/6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA det hadde vært noe :dribble: spesielt 1080p

OM Apple skal ha en sjanse mot konkurrentene MÅ de se å hoppe opp i ytelse, men dessverre ser jeg for meg at de kommer bare til å klokke opp CPUen som allerede sitter i 5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OM Apple skal ha en sjanse mot konkurrentene MÅ de se å hoppe opp i ytelse, men dessverre ser jeg for meg at de kommer bare til å klokke opp CPUen som allerede sitter i 5.

man merker ikke akkurat noe mangel på ytelse i spill sammenlignet med andre telefoner. Og oppløsninga er jo så stor at man ikke ser pikslene. Blir egentlig bare et tall :p
  • Liker 1
Skrevet

Klart det bare er tall. For de fleste av oss har ikke økning i mer kraft mye å si, men for "your average consumer" så er tall alt.

Bare ta reklamene til elektrokjedene som eksempel. Hertz, giga, tommer og megapixler vinner salgene.

Skrevet

programvaren til iphone er jo så optimalisert at du ikke merker at den ikke har wuad-core eller teknisk sett er svakere. Men som du sier så går nok "vanlige" folk etter den butikken som bruker de mest fancy orda i reklamene :p

Skrevet

Skulle vel slippes sammen med de nye telefonene ? Blir greit med litt forandring må jeg inrømme, men jeg er spent på battertiden. Flere her inne opplever bedre, eller minst like bra battertid som dagens iOS utgave. Håper definitivt på bedre :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...