Trond Stenvik Skrevet 14. august 2013 Skrevet 14. august 2013 Liker lyset, lav vinkel - og morgenstemningen du har fanget så bra!
Albert Andersson Skrevet 14. august 2013 Forfatter Skrevet 14. august 2013 Fin morgenstemning. Hei. Takk for positiv kommentar ! Dagen startet klar og fin, men i løpet av få minutter hadde tåka lagt seg over hele distriktet. Jeg grep fotobag'en, tok plass i bilen, og kjørte til steder der et slikt tåketeppe ville kunne passe inn. Vennlig hilsen Albert Andersson.
Albert Andersson Skrevet 15. august 2013 Forfatter Skrevet 15. august 2013 Liker lyset, lav vinkel - og morgenstemningen du har fanget så bra! Hei, og takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg våknet tidlig den dagen bildet ble tatt, og fra stuevinduet så jeg at tåka var i ferd med å fortrenge sollyset. Fotoutstyret ble lagt i bilen, og så bar det i vei til noen få steder jeg trodde kunne gi brukbare "tåkebilder". Det aktuelle bildet ble tatt i det tåka var i ferd med å lette og solstrålene såvidt krøp over åskammen, Vennlig hilsen Albert Andersson.
Anbefalte innlegg