Gå til innhold

Kvinner som ødelegger på gymmen


Anbefalte innlegg

Tydelig du har satt opp ditt eget system for dette her, og prøver å overbevise oss andre. Hvor ble det av den katta du ga så faen i? Vær så snill, ikke prøv å belær meg om maktforholdet mellom kvinner og menn. Du kan snakke for seg selv.

 

Det er ikke et eget system. Det er biologi i praksis som er utforsket og ettrprøvd med varierende suksessrate, og jeg kan i dag si jeg har knekt koden og har den forståelsen som trengs for å ikke havne i de fellene andre menn kommer til å gå i med årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De damene som har svart her er av en annen oppfatning og de ler av deg her kalkun. De er eksagt slik jeg trodde og som er noe helt annet enn hva du tror. Men det er klart - damer med null i hodet finner du, og det er tydeligvis de du 'fanger' - de som ikke har hjerne (for det liker du tydeligvis ikke). Så det er da ikke ekte kvinner du er sammen med, men kun bimboer.

 

Så vi kan vel stadfeste at du kun er opptatt av det visuelle på deg selv og damene. Et tomt, men pent skall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

De damene som har svart her er av en annen oppfatning og de ler av deg her kalkun. De er eksagt slik jeg trodde og som er noe helt annet enn hva du tror. Men det er klart - damer med null i hodet finner du, og det er tydeligvis de du 'fanger' - de som ikke har hjerne (for det liker du tydeligvis ikke). Så det er da ikke ekte kvinner du er sammen med, men kun bimboer.

 

Så vi kan vel stadfeste at du kun er opptatt av det visuelle på deg selv og damene. Et tomt, men pent skall.

 

At kvinner ikke aksepterer å bli satt i et ufordelaktig lys og vil holde på de positive forestillingene naive menn har av dem, gjør dem til dine intellektuelle likeverdige? Hehe, og jeg blir påstått å være blåst. Forstå det de som kan.

 

Selvsagt fnyser de av det, noe som burde vært åpenbart for samtlige som er vant til å ha baller i luften hva kvinner angår, da kvinner ikke akkurat er vant til å bli vartet opp av ærlige menn.

 

Jeg er selvsagt mer opptatt av det visuelle enn det rent funksjonelle, hvorfor i all verden skulle jeg ikke være det? Det funksjonelle er jeg istand til å benytte meg av selv uten andres input, og hun kan bare overlate det meste til meg så lenge hun er positiv og villig.

 

At du dog trekker slutningen om at jeg kun får meg "dumme bimboer", fordi de infantile jentene som svarer meg ikke klarer å ytre mer substans enn vage forsøk på å le det bort, og at du tror det kvalifiserer dem som intellektuelle, får deg ikke til å fremstå som spesielt skarp, og det burde nesten vært fornærmende for en hver kvinne som har fått høre at hun virker smart, når de nå ser hvor lite som skal til for å bli kvalifisert som det, noe de "bimboene" jeg har vært med mest sannsynlig ville gjennomskuet.

Lenke til kommentar

Hmm, tror jeg nesten må slutte å trene styrke. Redd for at det er en sterk negativ korrelasjon mellom selvbildet foran speilet på treningssenteret og evnen til å tolerere andre mennesker, og deres valg.

 

Viss du faktisk er interessert i kjønnsroller, så skaff deg en utdannelse innen dette feltet. Kanskje du vil se ting i et annet perspektiv, eller kanskje du etter hvert kan påvirke samfunnet på en måte du synes er positiv. Eller du kan fortsette å være et kjøtthue som bruker tid og krefter på å klage om kvinner på treningsstudioet. Noe jeg synes er ganske patetisk. Lykke til med det.

 

Jeg er meget tollerant for andre mennesker som gjør en innsats for å komme i form så lenge de ikke står i veien for meg og plager meg med unødendig sløs av tid på benker,og jeg blåser hvordan de ser ut. De intollerante er faktisk kvinner som valser inn og tror at følelsene - og komforbehovene deres skal imøtekommes av alt og alle, og ridderne deres intollerans for oss som ikke er redd for å behandle kvinner som vi behandler menn.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer på om ikke du, "Kalkunkrøll", ganske enkelt smaker berømmelsens bakside - de virkelig spreke jentene skjønner kroppsspråket ditt, og vet å holde seg på behørig avstand, til du har fått opp rette diggbarheten, men det gjør ikke de andre neka, så da forsøker de å bruke alle de forskjellig knep som de har skjult i dameveskene sine. Du har rett og slett blitt en "Bimbobait" .. ;)

 

Og en dag, når du henger helt med krøllene dine - noe eller alt har gått deg i mot, så da faller du for en av disse neka dine, og deretter ser jeg en relativ død for selve Kalkunkrøllen, og "Tøffelkid" overtar ..

 

Ses på Ikea :p

Lenke til kommentar

At kvinner ikke aksepterer å bli satt i et ufordelaktig lys og vil holde på de positive forestillingene naive menn har av dem, gjør dem til dine intellektuelle likeverdige? Hehe, og jeg blir påstått å være blåst. Forstå det de som kan.

Det er vel bare du som ikke forstår i denne tråden, så ...

I forhold til deg er de(fleste) ikke intellektuell likeverdig nei. Men det er ikke slik du håper og tror, det er motsatt.

 

Selvsagt fnyser de av det, noe som burde vært åpenbart for samtlige som er vant til å ha baller i luften hva kvinner angår, da kvinner ikke akkurat er vant til å bli vartet opp av ærlige menn.

Det er forskjell på ærlige menn og ærlige idiotiske menn.

 

At du dog trekker slutningen om at jeg kun får meg "dumme bimboer", fordi de infantile jentene som svarer meg ikke klarer å ytre mer substans enn vage forsøk på å le det bort, og at du tror det kvalifiserer dem som intellektuelle, får deg ikke til å fremstå som spesielt skarp, og det burde nesten vært fornærmende for en hver kvinne som har fått høre at hun virker smart, når de nå ser hvor lite som skal til for å bli kvalifisert som det, noe de "bimboene" jeg har vært med mest sannsynlig ville gjennomskuet.

Hehe, det skal ikke mer enn et forum til for å se hva du står for og ingen damer her står akkurat å klapper for deg, eller sender deg en underdannig PM.

Det at damer snakker med deg og kan le, sier ingenting om de, annet enn at de svarer deg når du tar kontakt.

Det sier ingenting om at du er damenes jens og at du får damer. De fleste damer (foruten noen på byen og som er litt full) blir ikke bare med sånn uten videre for å knulle - de vil gjerne kjenne typen litt i alle fall. Så da er det enten bimboene, eller de få som gjerne vil ha deg pga kropp/utseende (det tenner jo enkelte) - skallet ditt, ikke deg som person. De som blir kjent med deg av de med hjerne, vil nok skygge unna og le og kose seg med popkorn, slik damene som har svart her i tråden har gjort.

 

At du ikke bryr deg om alle som har svart deg og som sier du er helt på jordet, er jo greit - men det sier litt om virkelighetsoppfatningen din og hva som egentlig er reelt. Men den som lever i sin egen boble, den gjør det. Forteller alle at jorda ikke er flat, så nektes det og det er den som lever i bobla argumenterer med hva som er fakta - liksom.

 

Jeg misstenker også at du bare troller, for så innsnevra tror jeg ikke du er. Hvis ikke trolling, så skjemmes jeg på menns vegne at vi har slike små forhistoriske elementer blant oss.

 

Herretter blir det popkorn på meg også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

[...] Faktisk må kvinner føle seg underdannige for å bli oppriktig opphisset, om de ikke da har diverse nymfomane issues og vrangopphisselser som kun utløses av perersiteter som at han er underdannig osv. [...]

 

Wow, det der er litt av en påstand - jeg håper virkelig du kan backe den med dokumentasjon (ikke bilder, nei!) og kilder. Eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Det er ikke et eget system. Det er biologi i praksis som er utforsket og ettrprøvd med varierende suksessrate, og jeg kan i dag si jeg har knekt koden og har den forståelsen som trengs for å ikke havne i de fellene andre menn kommer til å gå i med årene.

 

Det er kvinner som er mest kresne ved valg av partner, det er HENNES underbevissthet som settes i gang allerede ved første kyss om denne mannen er den fremtidige faren til hennes barn. Som du selv sier; "varierende suksessrate" - dét overbeviser i hvert fall ikke meg! Ikke kom her og fortell meg at biologien er på "mannens side" som du hinter til. Du kan bare gi deg nå, for det er ganske åpenbart at dette her kan du ingenting om.

 

"En undersøkelse ved universitetet i Albany viste forskjeller i hvordan menn og kvinner oppfatter kyssing. Kvinner legger større vekt på kyssing enn menn, og ville nesten aldri hatt sex uten å kysse først. Menn kunne godt ha sex uten å ha kysset, og til og med ha sex med noen som ikke var gode til å kysse. Hunkjønnet er, også i dyreriket, som regel mer kresne enn menn når de velger seg partnere, noe som gjør forskjellene når det gjelder kyssing mer forståelig."

 

Og: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=557031

Endret av fufu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er kvinner som er mest kresne ved valg av partner, det er HENNES underbevissthet som settes i gang allerede ved første kyss om denne mannen er den fremtidige faren til hennes barn. Som du selv sier; "varierende suksessrate" - dét overbeviser i hvert fall ikke meg! Ikke kom her og fortell meg at biologien er på "mannens side" som du hinter til. Du kan bare gi deg nå, for det er ganske åpenbart at dette her kan du ingenting om.

 

"En undersøkelse ved universitetet i Albany viste forskjeller i hvordan menn og kvinner oppfatter kyssing. Kvinner legger større vekt på kyssing enn menn, og ville nesten aldri hatt sex uten å kysse først. Menn kunne godt ha sex uten å ha kysset, og til og med ha sex med noen som ikke var gode til å kysse. Hunkjønnet er, også i dyreriket, som regel mer kresne enn menn når de velger seg partnere, noe som gjør forskjellene når det gjelder kyssing mer forståelig."

 

Og: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=557031

 

Og du tror jeg ikke er klar over at kvinner er mer picky enn menn? Dette har jeg jo tatt opp flere ganger, men det er du som misforstår og tror at høyere seksuell verdi betyr makt. Ingen tvil om at kvinner dominerer på sexmarkedet og stiller kravene, men hva gir det av makt, sånn egentlig? Tror du en mus er mer verdt for en tilfeldig mann enn en lønning for eksempel? For som at det er like sikkert som at den gjennomsnittlige mann er raskere, sterkere og mer kapabel til å påtvinget miljøet rundt seg sin vilje enn en kvinne, så er det sikkert at det er menn som skaper arbeidsplasser og er verdiskapende, som er den ultimate makt. Kvinner seksuelle dominans strekker seg ikke lengere enn at de lettere får tilgang til hva enn som finnes i nåværende miljø og klima, mens menn tydlig er i stand til å forme miljøet og skaffe seg det de vil ha gjennom egne evner.

 

Hva så om en kvinne er mer kresen til en partner. Det skaper like mye problemer for henne selv som han, samt at du glemmer at kvinner ed tidens tann synker betraktelig mer i seksuell verdi enn hvamenn gjør. Det du også ser bort i fra er at de mennene kvinner kan prosjisere seksuell makt over fortsatt er av en svakere sort som de stort sett kun bruker som ressurs, der sterke menn har andre måter å frata kvinner seksuell makt over menn på gjennom andre ressurser.

 

Og det er det jeg mener med at jeg har magisk tiltrekningskraft til et stort spekter av kvinner. Min taktikk, når jeg da er ute, er ofte å utvise dominans over typene deres, og ikke nødvendigvis jenta. Slik føler kvinner seg begjærende underdanig en mann, det at han dominerer hennes ressurs og våpen, nemlig hennes menn/riddere. Jeg er selvsagt en alliert av menn og ønsker absolutt ikke å bære kvinner på bekostning av andre menn, men de menn som lar seg dominere slik er av riddersorten jeg ikke har noe til overs for. Istedet for å gi klare signaler til dama om at de ikke syns mitt nærvær er ok, ser de på meg som fienden, og taper på at de ikke tar saken i egen hender og kontrollerer dama si. Ved å prøve å kontrollere og konfrontere sin overmann eksponeres de overfor dama si som svake og underdanige og mye av jobben er alt gjort, for min del. Nå står det bare på den sjarm jeg leverer som avgjør om jeg får meg noe eller ikke. Hadde de derimot vist litt ryggrad og demonstrert at de ikke syns det er ok at dama tillater en annen mann å teste farvannet, ville hun etter all sannsynlighet gjort det hun kunne for å rydde opp med han, samt vunnet sympati fra min side og jeg hadde latt dama hans være i fred.

 

Men la oss si at seksuell verdi er makt, noe det jo også er på mange måter, da kvinner kan underkaste seg en del menn gjennom det, så vil fortsatt de mennene hun dominerer være seksuelt verdiløse i de fleste tilfeller. Hun har med andre ord bare kjæledyr som kan brukes til å temme andre til å bli nye kjæledyr, noe hun selvfølgelig ikke syns er spesielt opphissende eller interessant i lengden, men sterke menn som ikke lar seg underkaste, men heller kan underkaste seg flere menn enn henne, eller menn av høyere seksuell verdi, eller som er mer ressursstekre, vil automatisk ha henne i sin hule hånd. Menn som oppfattes som klipper dominerer kvinner uansett hvor mange hun eventuelt skulle dominere andre menn eller hvor høy seksuell verdi hun måtte ha, og de menn som oppfattes som,klipper kan være alt fra pengesterke menn, inflytelsesrike menn, til fysisk utrustede menn, og det er blant annet derfor du ser så mange barnslige forsøk på å protestere på innleggene mine, da de vet at det at på nett er det eneste trygge stedet der de ikke kan domineres av sånne som meg der de slipper å se ned i bakken når jeg stirrer på dem.

 

Dette er reel og ordentlig makt da den gjennom karakter og styrke, strekker seg lengere og enn til det punktet der menn omsider har fått tømt seg i henne eller innser at de aldri får ligget med henne, som er nyaktig der kvinners eventuelle makt slutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og du tror jeg ikke er klar over at kvinner er mer picky enn menn? Dette har jeg jo tatt opp flere ganger, men det er du som misforstår og tror at høyere seksuell verdi betyr makt. Ingen tvil om at kvinner dominerer på sexmarkedet og stiller kravene, men hva gir det av makt, sånn egentlig? Tror du en mus er mer verdt for en tilfeldig mann enn en lønning for eksempel? For som at det er like sikkert som at den gjennomsnittlige mann er raskere, sterkere og mer kapabel til å påtvinget miljøet rundt seg sin vilje enn en kvinne, så er det sikkert at det er menn som skaper arbeidsplasser og er verdiskapende, som er den ultimate makt. Kvinner seksuelle dominans strekker seg ikke lengere enn at de lettere får tilgang til hva enn som finnes i nåværende miljø og klima, mens menn tydlig er i stand til å forme miljøet og skaffe seg det de vil ha gjennom egne evner.

 

Hva så om en kvinne er mer kresen til en partner. Det skaper like mye problemer for henne selv som han, samt at du glemmer at kvinner ed tidens tann synker betraktelig mer i seksuell verdi enn hvamenn gjør. Det du også ser bort i fra er at de mennene kvinner kan prosjisere seksuell makt over fortsatt er av en svakere sort som de stort sett kun bruker som ressurs, der sterke menn har andre måter å frata kvinner seksuell makt over menn på gjennom andre ressurser.

 

Og det er det jeg mener med at jeg har magisk tiltrekningskraft til et stort spekter av kvinner. Min taktikk, når jeg da er ute, er ofte å utvise dominans over typene deres, og ikke nødvendigvis jenta. Slik føler kvinner seg begjærende underdanig en mann, det at han dominerer hennes ressurs og våpen, nemlig hennes menn/riddere. Jeg er selvsagt en alliert av menn og ønsker absolutt ikke å bære kvinner på bekostning av andre menn, men de menn som lar seg dominere slik er av riddersorten jeg ikke har noe til overs for. Istedet for å gi klare signaler til dama om at de ikke syns mitt nærvær er ok, ser de på meg som fienden, og taper på at de ikke tar saken i egen hender og kontrollerer dama si. Ved å prøve å kontrollere og konfrontere sin overmann eksponeres de overfor dama si som svake og underdanige og mye av jobben er alt gjort, for min del. Nå står det bare på den sjarm jeg leverer som avgjør om jeg får meg noe eller ikke. Hadde de derimot vist litt ryggrad og demonstrert at de ikke syns det er ok at dama tillater en annen mann å teste farvannet, ville hun etter all sannsynlighet gjort det hun kunne for å rydde opp med han, samt vunnet sympati fra min side og jeg hadde latt dama hans være i fred.

 

Men la oss si at seksuell verdi er makt, noe det jo også er på mange måter, da kvinner kan underkaste seg en del menn gjennom det, så vil fortsatt de mennene hun dominerer være seksuelt verdiløse i de fleste tilfeller. Hun har med andre ord bare kjæledyr som kan brukes til å temme andre til å bli nye kjæledyr, noe hun selvfølgelig ikke syns er spesielt opphissende eller interessant i lengden, men sterke menn som ikke lar seg underkaste, men heller kan underkaste seg flere menn enn henne, eller menn av høyere seksuell verdi, eller som er mer ressursstekre, vil automatisk ha henne i sin hule hånd. Menn som oppfattes som klipper dominerer kvinner uansett hvor mange hun eventuelt skulle dominere andre menn eller hvor høy seksuell verdi hun måtte ha, og de menn som oppfattes som,klipper kan være alt fra pengesterke menn, inflytelsesrike menn, til fysisk utrustede menn, og det er blant annet derfor du ser så mange barnslige forsøk på å protestere på innleggene mine, da de vet at det at på nett er det eneste trygge stedet der de ikke kan domineres av sånne som meg der de slipper å se ned i bakken når jeg stirrer på dem.

 

Dette er reel og ordentlig makt da den gjennom karakter og styrke, strekker seg lengere og enn til det punktet der menn omsider har fått tømt seg i henne eller innser at de aldri får ligget med henne, som er nyaktig der kvinners eventuelle makt slutter.

Jeg har forstått du ikke liker å høre det, men jeg er ikke enig. Ja, menn er raskere og sterkere, fysiske goder, men menn er i tillegg svært "enkle". Det er mulig du gjør disse stegene når du er ute på byen, men du kan ikke generalisere det. Du tiltrekker sikkert mange kvinner med din dominans, men du får ikke lov til å skjære alle kvinner over en kam, for du er ikke kvinne, du har bare ekstremt sterke meninger om kvinner. Og sannsynligvis er du singel. Når dine såkalte glansdager er over, får vel pipa en annen lyd.

 

Uansett, å henge ut ei 19-årig jente som har mottatt slike telefoner fra sin egen PT, er kjipt gjort av deg. Noen ganger er det lurt å tenke seg om en eller to ganger. De fleste kvinner hadde syntes denne situasjonen var SVÆRT ubehagelig med tanke på aldersforskjell og relasjonen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Syns mer og mer synd på deg kalkunkrøll, hvis du faktisk ikke troller. Du kan umulig ha det godt med deg selv når du tror at absolutt alle leker spill eller at fitte er alt du vil ha fra det motsatte kjønn (eller for å si det på ditt språk, gi en underdannig kvinne det du vil ha før du tørker av kølla og går på "jakt" igjen, for alle kvinnfor er "horer pg enkle vesner").

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Syns mer og mer synd på deg kalkunkrøll, hvis du faktisk ikke troller. Du kan umulig ha det godt med deg selv når du tror at absolutt alle leker spill eller at fitte er alt du vil ha fra det motsatte kjønn (eller for å si det på ditt språk, gi en underdannig kvinne det du vil ha før du tørker av kølla og går på "jakt" igjen, for alle kvinnfor er "horer pg enkle vesner").

Haha ja, tenk så trist å bare ville ha varm, nyklippet, friskduftende kvinnekjønn å leske seg på, samt kutte ut all forplikted intetendende lytting til den ustannselige tåkepraten til kvinner som aldri blir lei å v å bruke munnen til alt annet enn å gi oss nytelse. Så ufattelig dårlig jeg må ha det som heller ikke vil oppleve masse gråt, gnål og mas der det meste av tiden må gå til å bekrefte og stimulere hennes stadig voksende ego, og jeg må passere en rekke andre nydelige kvinner jeg ikke enga g får se på lenger fordi dama skal ha meg som kosekrok til en eller annen bedriten reality serie når vi kommer hjem.

 

Ganske naturlig så foretrekker jeg å være med kvinner når de er artige, og bryte bånd før de anser det som dags for å søle bort livet hans til fordel for hennes etableringsbehov. Slutt og putt ord i munnen på meg, jeg er ikke så vulgær

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noe usakling rambling. Det er jo irrelevant hvordan trådstarter takler seksuell trakassering.

 

Jeg klarer fint å bli voldtatt uten å skulle politianmelde det, derfor burde ikke andre sørge for å få overgripere i fensel??? Absurd argument. Hvorfor er det relevant om jenta i artikkelen har en far som sponser henne med personlig trener? Høres ut som masse følelser og sutring fra trådstarter. Det er irrelevant. Man up og hold deg til saken istedenfor å grise til med personlige følelser.

Endret av Abigor
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...