Gå til innhold

Gigabyte GTX 670 120Hz?


pavllion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takker! Jeg har denne skjermen http://www.komplett....aspx?sku=490765

 

er denne skjermen jeg har idag god nok? Eller burde jeg valgt en 120Hz.

Jo nå skal du høre.

120hz gir deg 3 ganger bedre spillopplevelse enn 60-75hz skjerm(som du har). Du bør definitivt gå for en 120hz skjerm, da denne gir deg økt responstid og et myyyyyyye bedre bilde. Generelt sett vil du ikke fatte og forstå hvorfor du har klart å spille med 60hz til nå :p

Lenke til kommentar

Det var litt mobbing av Komplett pga en skrivefeil de har, det står under Utvidet info at skjermen har en Vannrett gjenopprettelsesrate på 61kHz (61 000 Hz), det er nok en grov overdrivelse da det skal sikkert stå 61 Hz. Derfor sa jeg knall skjerm hvis den virkelig hadde hatt 61 000 Hz i Vannrett gjenopprettelsesrate.

 

Ellers så er ikke den skjermen dårlig, men du vil nok få en bedre spill opplevelse med en 120 Hz skjerm.

Lenke til kommentar

Det var litt mobbing av Komplett pga en skrivefeil de har, det står under Utvidet info at skjermen har en Vannrett gjenopprettelsesrate på 61kHz (61 000 Hz), det er nok en grov overdrivelse da det skal sikkert stå 61 Hz. Derfor sa jeg knall skjerm hvis den virkelig hadde hatt 61 000 Hz i Vannrett gjenopprettelsesrate.

 

Ellers så er ikke den skjermen dårlig, men du vil nok få en bedre spill opplevelse med en 120 Hz skjerm.

 

 

Haha! Takk, men hva om jeg hadde bestilt denne skjermen: http://www.dustinhom...ed-144hz-black/

og brukt min andre skjerm fra komplett? Ville dette fungert?

Endret av pavllion
Lenke til kommentar

Ja, det ville fungert, men det er rimelig dumt å kjøpe en skjerm i dag som ikke har displayport-inngang ettersom HDMI ikke støtter 120Hz og DVI skal fases ut.

 

Har du en annen skjerm du anbefaler som er like god eller bedre med displayport og samme prisklasse ? Vet at forgjengeren av skjermen jeg linket har det, men den er dårligere (?)

Endret av pavllion
Lenke til kommentar

Har du en annen skjerm du anbefaler som er like god eller bedre med displayport og samme prisklasse ? Vet at forgjengeren av skjermen jeg linket har det, men den er dårligere (?)

XL2410T er forgjengeren til XL2411T, XL2420T er en litt mer avansert skjerm med mer funksjonalitet og touch-knapper.

ASUS VG248QE er et annet alternativ som ikke har touch-knapper, jeg hadde kjøpt denne.

Lenke til kommentar

XL2410T er forgjengeren til XL2411T, XL2420T er en litt mer avansert skjerm med mer funksjonalitet og touch-knapper.

ASUS VG248QE er et annet alternativ som ikke har touch-knapper, jeg hadde kjøpt denne.

 

HVorfor hadde du valg ASUS VG248QE istedenfor XL2411T og XL2420T? Kunne du sagt hva som er bedre med ASUS VG248QE?

Lenke til kommentar

HVorfor hadde du valg ASUS VG248QE istedenfor XL2411T og XL2420T? Kunne du sagt hva som er bedre med ASUS VG248QE?

Fordi VG248QE har fysiske knapper istedet for touch-knappene på XL2420T, og XL2411T har ikke displayport.

Husk for å få 120hz må du ha en Dual link DVI kabel :)

En slik kabel følger med skjermen.

Displayport fungerer også for å få 120Hz.

Lenke til kommentar

Fordi VG248QE har fysiske knapper istedet for touch-knappene på XL2420T, og XL2411T har ikke displayport.

 

En slik kabel følger med skjermen.

Displayport fungerer også for å få 120Hz.

 

Men ser dere poenget i å kjøpe VG248QE når jeg har Samsung skjermen som har kun 60hz? Og hvordan kan jeg kjøre 2 skjermer på engang, hvilke kabler trenger jeg da? Hvorda gjør jeg det? Hva kan jeg bruke den vanlige Samsung skjermen til?

 

Klarer mitt skjermkort 120 eller 144Hz med Dual link DVI kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...