Donnie Darko Skrevet 22. august 2013 Forfatter Skrevet 22. august 2013 http://www.autodb.no/bil/search/?Offset=40&fritekst=saab%209-3#AdItemId1596492 Hvordan ser denne ut?
Complexity Skrevet 22. august 2013 Skrevet 22. august 2013 http://www.autodb.no/bil/search/?Offset=40&fritekst=saab%209-3#AdItemId1596492 Hvordan ser denne ut? ca slik:
Donnie Darko Skrevet 22. august 2013 Forfatter Skrevet 22. august 2013 Link til autodb funket visst dårlig. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43422249 Godt kjøp?
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2013 Skrevet 22. august 2013 Et relativt sikkert kjøp, mener det er registerkjede og ikke reim på dem. Ellers så er viktig med jevnlig utbytte av olje. Bilen er billig fordi Saab er gått konkurs, men det produseres forsatt orginaldeler og garantien er løpt ut for lenge si. Det at de har falt i verdi pga. konkurs er positivt ved kjøp og negativt ved salg.
Donnie Darko Skrevet 23. august 2013 Forfatter Skrevet 23. august 2013 Står nå mellom to biler; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43182846 (Honda Accord) eller http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43534858 Hvilke bil tror dere gir mest for pengene?
Hansien Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Saab'en. Den har kjørt mindre, sprekere, mer utstyr og den er billigere.
Donnie Darko Skrevet 23. august 2013 Forfatter Skrevet 23. august 2013 Saab'en. Den har kjørt mindre, sprekere, mer utstyr og den er billigere. Det viser seg at AC'en er ødelagt. Ville du fortsatt valgt saaben?
Exiter Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Hva er det som har røket på ACen? Generelt sett må du regne med noen tusenlapper for å få den fikset. Ellers, hvis du skal se på Saaben, sjekk at torpedoveggen er intakt. En svakhet med Vectra-plattformen er at tannstanga er montert på torpedoveggen, og folk har opplevd at den til slutt gir etter ved festene. Da blir det dyrt.
Snylter Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Jeg ville uansett valgt Saaben fremfor en 13 år gammel H*nda.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Jeg ville uansett valgt Saaben fremfor en 13 år gammel H*nda. Som egentlig er en Rover 600 (Hondaen).
Snylter Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Det er vel heller Rover som egentlig er en Honda?
Complexity Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Det er vel heller Rover som egentlig er en Honda? Hadde en kamerat med en Rover 414, som var identisk som en Honda Civic (untatt fronten) Men har fått intrykk av at rover slengte på navnet, og ikke honda..?
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Produsert på Honda-fabrikken i UK i samarbeid med Rover.Gjelder den og generasjonen som kom etter, begge var tre steg tilbake fra foregående modeller hva gjelder driftsikkerhet, og på langt nær så bra som generasjonen etter det igjen. Jeg velger å skylde på Rover ^^
Donnie Darko Skrevet 25. august 2013 Forfatter Skrevet 25. august 2013 Forrige Saaben ble visst solgt, så nå står det mellom; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43054194 eller http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43552851
Complexity Skrevet 25. august 2013 Skrevet 25. august 2013 Det er vel bare å dra å se på bilene? Få med deg en som er bilkyndig til å titte, å ta gjerne med jekk og vær grundig.
Exiter Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 (endret) Forrige Saaben ble visst solgt, så nå står det mellom; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43054194 eller http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43552851 Den generasjonen Accord du ser på nå er veldig plaget med rust på bakre hjulbuer. Annonsen du ser på nå er ikke noe unntak, på bildene ser du rust på begge sider. Ang. Saaben, så står det i annonsen at registerreim er skiftet. Motoren har registerkjede, ikke reim, så det må være det som er skiftet. Sannsynligvis har kjedet til balanseakslingene blitt byttet samtidig. Endret 26. august 2013 av Exiter
Donnie Darko Skrevet 26. august 2013 Forfatter Skrevet 26. august 2013 Den generasjonen Accord du ser på nå er veldig plaget med rust på bakre hjulbuer. Annonsen du ser på nå er ikke noe unntak, på bildene ser du rust på begge sider. Ang. Saaben, så står det i annonsen at registerreim er skiftet. Motoren har registerkjede, ikke reim, så det må være det som er skiftet. Sannsynligvis har kjedet til balanseakslingene blitt byttet samtidig. Takk for svar. Saaben holder til rett nedenfor der jeg bor, så jeg tenkte meg en tur bortover i løpet av dagen. Er det noe jeg bør være obs på? Har hørt at en del av de Saabene sliter med "Sludge problems"?
Exiter Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Jeg begynte selv å tenke på sludge da jeg så at både kjede og turbo har vært byttet. Sjekk med selger om veivhusventilasjonen har blitt oppgradert.
Donnie Darko Skrevet 26. august 2013 Forfatter Skrevet 26. august 2013 Ble ikke noe kjøp. Var svært dårlig servicehefte, fukt i bilen + at motorlampa begynte å lyse da jeg prøvekjørte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå