Gå til innhold

Er det noe galt i å være litt prippen?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Du misforstår, dårlige triks er å gå på skole og ta utdanning fordi vitenskap og kritisk tenkning er Satans verk. Gode triks er å tro blindt på tomme påstander og holde seg til sekten sin.

 

Med et slikt perspektiv så får ord som "ren" og "uskyld" en heller fordervet betydning.

 

Vel, nå er nå mine arbeidsplasser helt fri for diverse tro og lignende, men likevel kan man ikke se bort fra resultatene som selve behandlingen vår gir, og de er både målbare og følbare

 

Er det kanskje bedre å lure dem trill rundt med vårt vanlige sekulære syn, eller er det hipp som happ - resultatet er likevel at vi ikke gir dem den hjelpen de fortjener. Og senere må vi kanskje bruke tøffere maktmidler mot disse, grunnet vårt eget slendrian nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Vanvittige sky:

Takk! Ser du gir uttrykk for at ungdomsinstitusjoner hjelper, men også at det er der uskyldige ungdommer lærer seg å bli fordervet.

 

Det stemmer: Vi både reparerer og river ned, og jeg har ikke funnet noen rød tråd i sammenhengene, men ser at jo mer penger som kommer inn, jo flere fine biler har sjefen råd til å kjøpe seg. Statistisk vil 1 av 4 ungdommer klare seg relativt bra, og de 3 andre blir fiks ferdig utdannet til å søke seg til livslang trygd. Vi utdanner rett og slett fremtidens trygde"misbrukere"

 

Det er ganske nedbrytende for alle parter. Jeg har ikke tall på hvor mange voksne gode mennesker som også bukker under i strevet med å hjelpe, og har flere ganger spurt min egen lege om hvorfor i alle dager en slik type "næring" kan holde seg under "samfunnsradaren" mht, registreringer og oppfølging av trusler, vold og annen generell slitasje som ikke kan forbindes med det å utføre en vanlig jobb under normale forhold. Traff forøvrig en relativt fersk langtidssykemeldt høyskoleutdannet mann i går - kjente ham mens vi jobbet i samme firma, og vet at han ble håndtert veldig ublidt og uprofft. Uannsett så var det leit å høre at han så ikke for seg når han engang kunne klare å bli helt ferdig med "historien" sin, og det kan hende at han dermed blir enda en ny "uforklarlig" uføretrygdet

 

Hmm, kjente jeg ble litt engasjert, du får heller skumlese .. ;)

Lenke til kommentar

Ærlig av deg å skrive dette. Men du skjønner vel at jeg kommer til å stille spørsmål ved om alle disse nedbrytende tingene er nødvendige. Så klart er det nødvendig å plassere disse ungdommene et sted, når "noen" har fått dem fradømt de vanlige omgivelsene. Disse "noen" er jo et utgiftssluk uten like, og de har altfor stor makt med tanke på at de faktisk har makt til å skape uføretrygdede. Og uten tvil gjør det også.

Både blant foreldre og ungdommer.

 

Generelt vil narsissister kunne skape flere uføretrygdede. Som det heter i sangen: "What's so funny bout peace, love and understanding?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...