Ydidia Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Hei, hvis man har droppa ut av 1,2,3 vgs.. Kan man ta opp fag når man er 19/20 år da? Jeg vet man kan det hvis man har gått f.eks bygg og fått fagbrev og greier, for da har man hatt noen fag 1 og 2 vgs.. Men om man skal ta opp fag enten som privatist eller på skolen, blir det under 1 år da?
aryastark Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Hei, hvis man har droppa ut av 1,2,3 vgs.. Kan man ta opp fag når man er 19/20 år da? Jeg vet man kan det hvis man har gått f.eks bygg og fått fagbrev og greier, for da har man hatt noen fag 1 og 2 vgs.. Men om man skal ta opp fag enten som privatist eller på skolen, blir det under 1 år da? Mener du at du ikke har noen videregående utdanning, og vil ta vgs på privatskole/skole på 1 år? det skal i så fall være veldig vanskelig for deg.
Bodø/Glimt Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Da ville jeg hoppet meg i arbeid og satset på 23/5 regelen. Å ta hele VGS som privatist etter lengre pause er tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå