Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Møtte en jente på fest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det trenger ikke og bli rart om du inviterer henne hjem fordeom du ikke kjenner henne så godt, derimot er det en fin måte å bli bedre kjent med henne på. Om hun ikke er interessert i deg fordi hun ikke skriver til deg trenger ikke og stemme, dog er det vel et bedre tegn at hun skriver til deg. Det stemmer nok at hun venter på at du skal ta initiativ, og det bør du gjøre. Men bare ikke skriv for mye til henne, da kan hun oppfatte deg som desperat og innpåsliten, noe som er veldig turn off. Vet selv hvordan det er og være gal etter en jente og bare ville snakke med henne hele tiden, selvom det virker som en god idè der og da er det nok ikke det. Trikset er og finne balansen mellom når og hvor ofte du skal skrive til henne.

Men som du sier, du vil jo snakke med henne og er åpenbart litt betatt av henne - så hvorfor ikke invitere henne over på en film eller noe i den duren? Om hun er interessert så kommer hun jo, og dere vil bli godt kjent. Om ikke så sier hun nei, og du vil unngå og bruke mye tid på og chatte med henne - som ofte blir tørr og kjedelig snakk.

Lenke til kommentar

Ok, åpenbart at hun liker å være sammen med deg. Spør om en data ASAP! Det er viktig å møte henne og snakke mer med henne før hun har glemt hvorfor hun ble tiltrukket av deg.

 

En ting jeg hørte når jeg var i samme båt som deg: Always assume attraction!

 

En date er ikke et intervju, snakk løst og fast om ting, ikke bare spør henne ut. Snakk om henne, alle er intressert i seg selv!

Stol på deg selv og vis at du er fornøyd med deg selv. Jenter ser dette på lang avstand .

Se henne alltid i øynene når du snakker med henne. Du skal aldri være den som bryter øyekontakt. (men ikke stirr)

Ta alltid på henne når dere møtes, og flere ganger utover daten.

Ikke vær redd for avslag, det er hun som taper på det, og du vil bare bli et bedre menneske.

Lær deg å lese kroppsspråk.

Ert henne snillt, ikke vær slem.

Ikke kjøp ting til henne, eller spander på henne, det er det alle andre gutter gjør.

Kall henne en venn.

Det er du som skal finne ut om hun er noe for deg, du skal ikke overbevise henne om at du er noe for hun.

Eskaler, ikke la det bli med å holde hender, gå videre.

Du skal alltid være i kontroll. Bestem ting, ikke spør og unnskyld deg.

Ikke vær needy, ikke mas og grav, og ikke vær en wuss.

Alltid utvikle deg selv. Kropp, sjel, hvordan du oppfører deg og snakker.

Vær selvsikker, hold hodet høyt, senk skuldrene, ikke ha armene i kryss, ikke se i bakken, ikke kryss beina, se opp, len deg bakover.

Ikke vær creepy og ikke forfølg henne.

 

Ring henne, eller send SMS nå og avtal en date.

Endret av mongojarle
Lenke til kommentar

Nå har vi snakket sammen veldig mye i helgen. Det er ikke hun som har begynt og snakke med meg, men jeg som har begynt og skrive hei til henne. Men selv om det var jeg som startet samtalene, virker det som om hun liker og snakke med meg. Eksempel er at hun sa hun skulle legge seg i det jeg sa hei, men så endte vi opp med å snakke i 1 og en halv time. (Nå snakker jeg om facebook chat)

 

Jeg har lyst til å invitere henne ut, men er redd for at hun sier nei, eller tenker at det blir for rart...

Lenke til kommentar

Nå har vi snakket sammen veldig mye i helgen. Det er ikke hun som har begynt og snakke med meg, men jeg som har begynt og skrive hei til henne. Men selv om det var jeg som startet samtalene, virker det som om hun liker og snakke med meg. Eksempel er at hun sa hun skulle legge seg i det jeg sa hei, men så endte vi opp med å snakke i 1 og en halv time. (Nå snakker jeg om facebook chat)

 

Jeg har lyst til å invitere henne ut, men er redd for at hun sier nei, eller tenker at det blir for rart...

 

Hva har du å tape? Ingen vil dø, hjemmet ditt vil ikke brenne ned, nei, ingenting fælt vil skje selv om hun avslår. Da har dere likevel hatt en hyggelig kveld og et par hyggelige samtaler og du kjente henne ikke fra før av, så i verste fall er du tilbake til utgangspunktet en erfaring rikere.

Lenke til kommentar

Jeg inviterte hun ut, og hun sa ja :D Hun sa også at det var bra at jeg spurte henne :)

Men nå lurer jeg bare på hva som kunne vært kjekt å gjøre....kino, film oss en av oss, bowling osv...

Noen bra forslag til noe som kan være bra?

 

Prøv deg fram. Velg noe du er komfortabel med og kan ta kontroll over. Det har lite å si for hva som skjer videre. Verken bowling, kino, turgange, matlaging/-spising, filmkveld eller fjellklatring er magiske aktiviteter som vil få henne til å falle som en stein for deg.

Lenke til kommentar

EDIT: [too private, too soon]

 

Kino syntes jeg ikke er så veldig god ide. Da blir man jo ikke kjent med hverandre,man sitter jo bare å titter på en skjerm. Tenk litt ut av boksen og vis at du har litt fantasi. Ikke spør hva hun vil, bare bestem! Gjør det sånn at hun ikke trenger å tenke på noe.

Endret av mongojarle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...