Gå til innhold

Zero til Hero - Møkkauke (Windows)


Anbefalte innlegg

Jeg så ikke på så mye av kampen, men jeg hoppet litt frem og la merke til at utstyret ditt ikke forandret seg, og at du gikk og bærte på 5000 gull. Det er alt for mye. Vær flinkere til å kjøpe ting konstant og bær på så lite gull som mulig. Kjøp smådeler av større ting så du får bonuser mens du bygger. Bruk courier, sideshops og secretshops hele tiden. Hvis du ikke bærer på noe gull når du dør, så mister du jo ikke noe.

 

Nå skal jeg ikke være en skikkelig douche, men etter altfor mange timer med å se proffstreams i både HoN og DotA så stemmer ikke det der helt, Items som heroen du spiller skal ha uannsett er det greit å bare kjøpe så fort du har råd eller gradvis, men de litt mer situasjonbaserte tingene er det lurest å vente med, se hva motstanderene dine kjøper, har de en tank/bruiser som bygger opp mye armor så er det greit å vite at du har råd til å kjøpe armor-reduce itemet du kansje ikke hadde hatt ellers, hvilke heroes du møter har også ufattelig mye og si på hva du skal kjøpe, spesielt som carry. møter man 3-4 magic-damage dealers er det ett must og kjøpe magic armor eller noen items som gir deg en størst mulig fordel mot dem. I starten mens man er en såkalt "noob" så kan man gjøre det du sier, men ettersom man får bedre map-awareness så kan man gå med mer gull på seg :)

 

Å lære seg og bruke Courier er essensielt for å bli bedre, det er også smart og alltid prøve å ha nok gull til en teleport-scroll og det lønner seg som oftest til nesten alle tider ha èn i bagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
knall artikkel!endelig litt førstepersons innblikk i hvordan Dota2 kan være, hard og brutal, men himmelsk digg når alt fungerer.venter forsatt på gamer.no kanalen, ingame name er "random"
Det er mange som har noe med Random i navnet sitt :)

 

sant nok :)

er online i norge kanalen

Lenke til kommentar
Hehe, ja, spilte mye shadow shaman da jeg begynte med Heroes of Newerth (tilsvarende Dazzle i Dota ca), han er en helt fantastisk support hero.Personlig er jeg fan av ganker og nuker rollen, type Bounty Hunter og Meepo. Om du liker slike carry roller kan du prøve deg på Ursa, veldig lett å jungle med, med en ok jungle så har du solo roshan kill på 12 minutter. Enkelt å unngå anti-wards med smoke of deceit, vær varsom for stuns og disables på det andre laget, da ingenting er verre for ursa enn akkurat det.Håper på å få spilt med deg en gang!
Du blander sammen heltene, det er ingen Shadow Shaman i Heroes of Newerth. Dazzle sitt motstykke i Newerth er Demented Shaman. Shadow Shaman finner du i Dota, og det er den helten som tilsvarer Pollywog Priest i Newerth.

 

Ah beklager, Demented shaman er det selvfølgelig ja, takker!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ville gått for Blur først, så stiffling dagger og blink. Stiffling kan du bruke til å last hitte creeps

 

uenig alltid stiffling først og så spørs det om du går for kills eller farm om du kjører blur eller blink. blink hjelper mye med kills mens blurgjør at du kan bli i lanet mye lengre og gjør det enklere å overleve

jeg har lyst til å bli med i gamer.no guildet har litt over 500 timer i dota ingame navn er amikals

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...