Gå til innhold

Augustfest 2013 - CardinalGuzman - Gatefoto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du verden så mange fine Gatefoto - likte spesielt nr.14 - men alle var kjempefine.

 

Thanks Randi!

 

Gode gatefoto! Det er jaggu ikke lett å få til. Liker rammen rundt, som gir bildene et sammenhengende preg.

 

Takker og bukker Rowdy. Siden det er fullmåne vurderer jeg å ta en liten tur til Jerusalem imorra og ta noen gatefoto der på ettermiddag/kveld/natt. Kanskje døgne også hvis jeg orker?

Jerusalem er definitivt best ved soloppgang.

 

Rammen rundt bildene er noe nytt jeg begynte å teste ut i forbindelse med denne augustfesten. Tidligere har jeg vannmerket bildene mine, men jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt og se om jeg liker det. So far, so good.

Lenke til kommentar

Jerusalem blir spennende. Du må gjerne legge ut ekstra bilder i spoiler, eller gi en link om du får mange bra.

 

Hvis jeg kommer meg avgårde så regner jeg med at jeg må gå til innkjøp av et nytt minnekort. Motivene kommer tett i Jerusalem.

 

Fine gatefoto. Ser en god rød tråd gjennom bildene dine. Dine og JournT sine bilder passer veldig godt sammen. Du er flink til å la bildene dine fortelle en historie. De er alle som små innblikk i hverdagslivet til folk.

Flott levert.

 

Takker Substitute. JorunT sine bilder var interessante. Fascinerende å lese om de aggressive munkene.

Lenke til kommentar

Prøver å bli "up-to-date" slik at jeg har ett bilde pr. dato, så her kommer en samlepost:

 

Bilde 14:

attachicon.gifstreet_1873.jpg

 

Bilde 15:

attachicon.gifstreet_3503.jpg

 

Bilde 16:

attachicon.gifstreet_3909.jpg

 

Bilde 17:

attachicon.gifstreet_3901.jpg

 

Bilde 18:

attachicon.gifstreet_3895.jpg

 

Bilde 19:

attachicon.gifstreet_3888.jpg

 

Bilde 20:

attachicon.gifstreet_3853.jpg

 

Enig med Sanders. Riktig eksotisk - og så spennende med alle disse gamle som blir så særpregede ! Fine bilder ja!

Lenke til kommentar

Flott å se gatebildene dine fra Israel, et land med voldsomme kontraster. Var der på en plantetur for to år siden (fantastisk for botanikkinteresserte om våren), og kjenner igjen endel av det du har vist fra Tel Aviv. Gleder meg til Jerusalembildene dine, her mangler det heller ikke på motiver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...