Gå til innhold

Nedlasting av fil krever registrering


per71

Anbefalte innlegg

Mulig dette er postet helt feil, men prøver meg uansett da jeg er litt usikker på hvor dette skal ligge.

Jeg er inne på en side hvor jeg kan laste ned ett program, når jeg klikker på nedlastings linken så kommer det opp ett vindu på siden som krever at jeg registrerer meg på minst 1 av di linker som kommer opp i det vinduet for at jeg skal kunne laste ned det program jeg er ute etter.

Der må jeg registrere meg med mitt telefon nummer og det koster 150 kroner i uka å være medlem.

 

Legger ved skjermbilde av hvordan dette ser ut :)

 

Noen måte å omgås dette for å slippe denne registreringa og eventuelt finns det software som kan finne denne filen jeg leter etter å så laste den direkte ned??

 

På forhånd takk for hjelp :)

post-310114-0-11940600-1374335544_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, jeg har ett mobilspill jeg ønsker å jukse litt med, det heter Perfect kick og jeg bruker det på Android telefon.

 

https://www.google.no/search?q=perfect+kick+cheats+android&oq=perfect+tkick+chea&aqs=chrome.2.69i57j0l3.10872j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

der finner man slikt, men alt jeg er innom krever sånn registrering, men om noen klarer å finne filen uten slik registrering og uten passord så sier jeg bare 1000 takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar

jepp, jeg har ett mobilspill jeg ønsker å jukse litt med, det heter Perfect kick og jeg bruker det på Android telefon.

 

https://www.google.n...chrome&ie=UTF-8

 

der finner man slikt, men alt jeg er innom krever sånn registrering, men om noen klarer å finne filen uten slik registrering og uten passord så sier jeg bare 1000 takk for hjelpa :)

Ha i bakhodet at så lenge du skaffer programvare til telefonen din gjennom google Play så er du stort sett sikret mot dritt og skadevare, men begynner du å laste ned denne typen programmer så er sjansen stor for å ende opp med noe som stjeler informasjon og gjør annen dritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...