Gå til innhold

[Løst] Ny Spill-PC for ca 10000


Anbefalte innlegg

Den gamle PC er ødelagt så da har jeg tenkt å kjøpe en nye. For ca 10000kr. Jeg bygger den gjerne selv.

Her er det ei liste jeg har lagt: https://prisguiden.no/liste/136195

Prisen på den listen er litt høy. Så jeg trenger lit hjelp. Gi meg tips i vertfall på kabinett, fordi jeg trur ikke jeg trenger det som er på listen. Kanskje et annet hovedkort, men det må ha 6 jack(s) fordi jeg har et turtlebeach headsett som bruke jack innganger i stede for usb :/

Håper det er noen om kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det er lite plass i R4, tvert i mot synes jeg det er overraskende mye plass. Har hatt både modulær og ikke-modulær strømforsyning i den, og mulighetene for kabelrydding er så gode at jeg ikke så forskjell mellom modulær vs. ikke-modulær. Så R4 er absolutt å anbefale! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke det er lite plass i R4, tvert i mot synes jeg det er overraskende mye plass. Har hatt både modulær og ikke-modulær strømforsyning i den, og mulighetene for kabelrydding er så gode at jeg ikke så forskjell mellom modulær vs. ikke-modulær. Så R4 er absolutt å anbefale! :)

Det ser sånn ut, men på testen av tek ser jeg at det er front dør. Må jeg åpne den for å sette inn en cd eller er det bare for å få se lit inn i kabinettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...