Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

one night stand, helvete....


Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette innlegget i så si ren frustrasjon, og er ute etter seriøse svar og meninger.

 

Jeg var i går ute i Oslo sammen med min gode venn, og vi endte opp med å bli med to jenter hjem som bodde i samme leilighet. Jenta som det her handler om er i alderen 20, og jeg i alderen 18. Da vi kom hjem til jentene ble vi raskt "splittet" fra hverandre, og det endte opp med at min kompis og en av jentene gikk inn på rommet.

 

Og det er her det så si gikk downhill.... jeg har IKKE vært seksueltaktivt veldig lenge, og det er ikke mange måneder siden jeg mistet min jomfrudom.. så jeg var så si relativt nervøs og full... Vi gikk inn på rommet og vi begynte og kline, og sakte men sikkert ta klærne av, før jeg gikk ned på henne.

 

Etter en stund, begynte klagingen, om hvor "dårlig" jeg var til å tilfredsstille henne, og det var ikke måte på klagingen, det var så mye klaging at jeg slet litt med å få den opp.. Hun foreslo at vi skulle dusje sammen, og prøve der, og samme resultat, klaging og klaging. Dette er noe av det værste jeg har opplevd. I etterkant tenker jeg over det, og jeg hadde en del bedre selvtilitt før denne hendelsen. Fra å gå fra å få kompliment etter kompliment, ( åja hun kom flere ganger, squirtet o.l) til denne klagingen. Dette har rett og slett ødelagt en del av "selvtilitten" min akkurat nå å klarer faktisk ikke å tenke på annet...

 

Noen andre som har opplevd noe av det samme?

 

Jeg veit dette er en relativt "teit" historie men, det irreterer meg som faen akkurat nå..

Endret av AldriMer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke irriter deg over det, jenter liker forskjellige ting, så det at akkurat hun ikke likte det du gjorde betyr ikke at det ikke er andre jenter som vil like det du gjør godt ;)

 

Så si greit nok det... men det er ikke akkurat no confidenceboost i en slik hendelse som i (går) når jeg så si er relativt ny... :/

Lenke til kommentar

Kanskje vente med one night stands til du er mer komfortabel og trygg på deg selv? Sjansen er relativt stor at du finner picky og kjeftete damer, eller damer du ikke finner tonen med generelt. Ser ikke greia med å randomly pule rundt, man kan jo finne så mye rart.. Anonym poster: f98d2410e02de4d7117be19a31e623e2

 

Du sier noe der ;) men tiltross for dette tenker jeg heller omvendt,,, at jeg skal holde meg til ONS til jeg kanskje blir litt mer erfaren før evt en kjæreste... men burde vell ha lært nå....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så si greit nok det... men det er ikke akkurat no confidenceboost i en slik hendelse som i (går) når jeg så si er relativt ny... :/

 

Du møtte ei som regnet med at det var automagisk at alle hankjønn vet akkurat hva hun vil ha, hvordan hun vil ha det etc. Gjerne som hadde drukket litt osv.

Du traff ei bitch med andre ord - glem det, hu hadde ikke vært fornøyd uansett hva du hadde funnet på Mr ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vært å testet deg for sykdommer ?

 

Nei det har jeg ikke...

 

Du møtte ei som regnet med at det var automagisk at alle hankjønn vet akkurat hva hun vil ha, hvordan hun vil ha det etc. Gjerne som hadde drukket litt osv.

Du traff ei bitch med andre ord - glem det, hu hadde ikke vært fornøyd uansett hva du hadde funnet på Mr ;)

 

Får vell håpe det ;) hun virkert så si veldig kravstor...

Lenke til kommentar

Du sier noe der ;) men tiltross for dette tenker jeg heller omvendt,,, at jeg skal holde meg til ONS til jeg kanskje blir litt mer erfaren før evt en kjæreste... men burde vell ha lært nå....

 

Jeg er jente, og tanken på at en dude hadde hatt mange ONS for å bli mer "erfaren" ville bare gjort meg skeptisk, i fht til å starte forhold. Tenker at det er tragisk at en fyr ikke kan få seg noe på annet vis, eventuelt ikke er stabil nok til å ha forhold. Veldig mange som ser på det annerledes da, det skjønner jeg jo. Kan være meg som er sær, man har jo forskjellig syn :) Synes uansett absolutt du burde gå for erfaring gjennom forhold fremfor randoms. Det er jo ikke alltid lett det heller, men da får du mest sannsynlig lukta noe og sett "crazy eyes" før du har hoppet i høyet med dama. Hvis forhold ikke er aktuelt så er det kanskje bedre med fuckfriend? Anonym poster: f98d2410e02de4d7117be19a31e623e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er jente, og tanken på at en dude hadde hatt mange ONS for å bli mer "erfaren" ville bare gjort meg skeptisk, i fht til å starte forhold. Tenker at det er tragisk at en fyr ikke kan få seg noe på annet vis, eventuelt ikke er stabil nok til å ha forhold. Veldig mange som ser på det annerledes da, det skjønner jeg jo. Kan være meg som er sær, man har jo forskjellig syn :) Synes uansett absolutt du burde gå for erfaring gjennom forhold fremfor randoms. Det er jo ikke alltid lett det heller, men da får du mest sannsynlig lukta noe og sett "crazy eyes" før du har hoppet i høyet med dama. Hvis forhold ikke er aktuelt så er det kanskje bedre med fuckfriend? Anonym poster: f98d2410e02de4d7117be19a31e623e2

 

Eneste grunne til at ONS kanskje er mer relevant til et forhold er dette: jeg er ikke den typen som kommer og stikker.. jeg vil at jenta skal ha det bra før meg.. (ikke at det gikk så jævelig bra i går, men det gikk relativt bra forgje ONS) men tingen er, jeg er tenker for mye over at jenta ikke skal ha det bra nok... jeg får jo gjort mitt uansett...

Lenke til kommentar

Ikke tenk noe mer på dette.. Det er ei jente, en gang, sier ingenting om hvor flink du er totalt.

 

Opplevd mye forskjellig jeg og. Alt fra jenter som bare ligger der og venter på at du skal bli ferdig til jenter som syns dette var det beste noen gang. Alle passer ikke like bra sammen i senga.

Lenke til kommentar

Ikke tenk noe mer på dette.. Det er ei jente, en gang, sier ingenting om hvor flink du er totalt.

 

Opplevd mye forskjellig jeg og. Alt fra jenter som bare ligger der og venter på at du skal bli ferdig til jenter som syns dette var det beste noen gang. Alle passer ikke like bra sammen i senga.

 

Du sier noe der... og godt å vite jeg ikke er den eneste hehe... ( ikke at jeg trodde det ;)

Lenke til kommentar

Vel, jeg har hatt noen som har klaget de og, men det er da bare til å be de fortelle deg hva de vil at du skal gjøre, eller slutte. Sex er toveiskommunikasjon, om de ikke kan si i fra hvordan de vil ha det, så får de enten slutte å klage, eller be deg stoppe. Vi er alle forskjellige. Det samme gjelder for så vidt deg også, om det er noe du ikke liker, så gi beskjed hvordan du vil det skal være.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har hatt noen som har klaget de og, men det er da bare til å be de fortelle deg hva de vil at du skal gjøre, eller slutte. Sex er toveiskommunikasjon, om de ikke kan si i fra hvordan de vil ha det, så får de enten slutte å klage, eller be deg stoppe. Vi er alle forskjellige. Det samme gjelder for så vidt deg også, om det er noe du ikke liker, så gi beskjed hvordan du vil det skal være.

 

Helt enig i det du sier her, og kan vell si at det var relativt dårlig kommunikasjon og "kjemi" hvis man

Skal kalle det det....(tiltross for at det var ons)

Lenke til kommentar

Du var bare uheldig. Ikke la en jente og en opplevelse ødelegge selvtilliten. Hun har tydligvis ikke lært når hun skal holde kjeft. Hvis hun ønsket at du gjorde ting annerledes burde hun heller ha sagt at: jeg liker det så godt når du gjør sånn og sånn... Sex må utforskes og alle liker forskjellige ting.

 

Nå har jeg levd en stund og det ikke fra ONS man henter de gode opplevelsene. En ONS er spennende, men sjelden fantastisk.

 

Lykke til og ikke tenk mer på dette ONS:) ta vare på de gode opplevelsene, du:)

Lenke til kommentar

Du var bare uheldig. Ikke la en jente og en opplevelse ødelegge selvtilliten. Hun har tydligvis ikke lært når hun skal holde kjeft. Hvis hun ønsket at du gjorde ting annerledes burde hun heller ha sagt at: jeg liker det så godt når du gjør sånn og sånn... Sex må utforskes og alle liker forskjellige ting.

 

Nå har jeg levd en stund og det ikke fra ONS man henter de gode opplevelsene. En ONS er spennende, men sjelden fantastisk.

 

Lykke til og ikke tenk mer på dette ONS:) ta vare på de gode opplevelsene, du:)

 

Takk for mening og tips :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vi jenter er forskjellige.

Neste gang må du prøve deg frem litt mer, noen liker det hardere enn andre (noen liker bare forsiktig berøring på klitoris og små bevegelser med en finger i musa.

Andre skal helst ha hele armen ut & inn sammtidig som du slår på klitoris med knytteneven.

Satt litt på spissen, ja.

 

Det beste du kan gjøre er nok å bli bedre til å lytte til pusten og reaksjonene hennes.

Men noen er som noen andre nevnte, bithes og de skal du bare drite i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...