Gå til innhold

Den store Steam Trading Cards-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skulle likt å sett flere måter å opptjene seg kort drops på, sånn som det er nå så er det de som dropper en god del cash i player markedet som er dem med høyest steam lvl, å som da igjen er dem som sitter med høyest % sjanse for å få booster packs, hver 10 steam lvl øker sjansen for å motta en random booster pack med 20%

Lenke til kommentar

Kilde?

 

Har fått én booster pack hittil.

http://steamcommunity.com/tradingcards/faq

 

Når kvalifisert, øker Steam-nivået ditt satsen for å motta et booster-pakkeslipp:

Nivå 10: +20% økning i slippsatsen din

Nivå 20: +40% økning i slippsatsen din

Nivå 30: +60% økning i slippsatsen din

Nivå 40: +80% økning i slippsatsen din

Nivå 50: +100% økning i slippsatsen din (dvs. satsen er doblet)

Osv.

Lenke til kommentar

Haha. Lurte på hvorfor jeg fikk solgt kortene mine så sinnsykt raskt. Viser seg at jeg har underkuttet alle pga. jeg trodde den listede prisen var inkludert avgiften Steam får. Det var den visst ikke. Jævla amerikanere som ikke har sånt med i prisen. :p

 

Edit: Evnt. er det bare litt rart hvordan de har valgt å skrive det og kortene faktisk selges så fort? Litt forvirrende ...

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Booster pack? :p

 

En boosterpack er en random "drop" med tre random kort inni. Fra samme spill. Har du f.eks. fått alle kortene du kan få fra et spill, er det en viss mulighet for at du får en boosterpack.

 

Er det bare Summer Getaway-badgen som er tidsbegrenset for sommersalget? Mens de individuelle spill-badgene kan man bruke så lang tid på som man vil?

Ja, kortene er her for å bli. Tror jeg fikk tilgang ti betaen i mai en gang, hvis jeg ikke husker helt feil. Kortene har falt sånn ca 90% i pris siden den gang :-(

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Booster pack? :p

 

En pakke med tre kort. (Edit: kimaasen ga et mye mer utfyllende svar :p)

 

@ XE800, ja det er bare Summer Getaway Bagden som er tidsbegrenset. Men vil tro det er mulig å få Bagden lenge etter sommer salget er over ettersom det sikkert er mange som har kort å selge på markedet.

 

--

 

Ser jeg har fått et Bioshock Infinite Foil kort, noen andre som har fått Foil kort?

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...