Gå til innhold

Kabinett med god hardiskk plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planer om å skaffe flere harddisker etterhvert da? Vil tro det er mer egnede kabinetter ute på markedet enn et R4 om du er ute etter plass til HDD'er

Det er ikke spesielt konstruktivt å komme med en slik kommentar, når du ikke har konkrete forslag til kabinett. R4 har plass til 10 stk 3,5" HDD og 2 stk 2,5" HDD/SSD, dersom en ikke har behov for optisk drev. I tillegg kan en ha 2 stk 2,5" HDD/SSD i hvert 3,5" spor, dersom dette er ønskelig.

Lenke til kommentar

Planer om å skaffe flere harddisker etterhvert da? Vil tro det er mer egnede kabinetter ute på markedet enn et R4 om du er ute etter plass til HDD'er

 

Jeg har 5 harddisker nå, har tenkt å oppgrader kanskje i senere tid/ byttet ut de gamle harddiskene med noen nye på 4 tb ;)

R4 har plass til minst 8 stk 3,5" HDD, noe som jeg mener er en ganske mye for et vanlig kabinett :)

Vist jeg har behov for flere, så kan jeg kjøpe en rack eller kjøpe 2 datamaskiner.

 

Men vist du har noen gode forslag til andre kabinetter, så hadde det vært fint med noen tips ? :D

Endret av toba1993
Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt konstruktivt å komme med en slik kommentar, når du ikke har konkrete forslag til kabinett. R4 har plass til 10 stk 3,5" HDD og 2 stk 2,5" HDD/SSD, dersom en ikke har behov for optisk drev. I tillegg kan en ha 2 stk 2,5" HDD/SSD i hvert 3,5" spor, dersom dette er ønskelig.

Det kan være verdt å bite seg i spørsmålet jeg spurte, og ikke den påfølgende kommentaren alene.

Jeg reagerte på at det var så mye som minst 6 HDD'er som var minstekravet, og tenkte derfor at han kanskje hadde planer om å utvide til fort det dobbelte, og slik sett vil jeg ikke tro R4'en er egnet lenger.

 

I og med han selv avkrefter dette nå med at han enten kjøper rack eller enda en maskin så vil jeg, som R4 glad, faktisk anbefale dette og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...