Gå til innhold

Hvordan ser jeg om jeg har virusbeskyttelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har det ettersom det er innebygget i Windows Defender.

Er du sikker?

 

Når jeg kjøpte pcen fikk jeg med gratis McAfee virusbeskyttelse i en måned. Dette har nå løpt ut. Og McAfee sender ofte beskjeder lignende "ikke la din pc stå ubeskyttet mot virus, forny McAfee nå" "du har nå stått ubeskyttet mot virus i mer enn 15 dager, forny McAfee!"

Lenke til kommentar

 

Er McAfee avinstallert?

 

Skal bare være å trykke på aktiver i "action center", eller noe i de banene.

 

Nei McAfee er ikke avinstallert.

 

Søkt på defender i startmenyen får bare opp "Windows defender er deaktivert og overvåker ikke datamaskinen. Hvis du bruker en annen app som søker etter skadelig eller uønsket programvare bruker du handlingssenter for og kontrollere statusen til denne appen"

 

Noen som kan hjelpe meg med steg for steg hvordan aktiverer windows defender?

Lenke til kommentar

Nei McAfee er ikke avinstallert.

 

Søkt på defender i startmenyen får bare opp "Windows defender er deaktivert og overvåker ikke datamaskinen. Hvis du bruker en annen app som søker etter skadelig eller uønsket programvare bruker du handlingssenter for og kontrollere statusen til denne appen"

 

Noen som kan hjelpe meg med steg for steg hvordan aktiverer windows defender?

Windows defender blir aktivert når du avinstallerer McAfee. Du kan ikke ha to antivirusprogrammer installert samtidig. Det vil føre til en rekke problemer.

Lenke til kommentar

Windows defender blir aktivert når du avinstallerer McAfee. Du kan ikke ha to antivirusprogrammer installert samtidig. Det vil føre til en rekke problemer.

 

Takk, viste ikke at det gjaldt når det ene ikke var aktivt.

får prøve og av installere mcAfee.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...