Gå til innhold

Android som tåler vann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på med samme prosessen selv. Står mellom S4 active og Xperia Z. Samsungen leder litt da den har høyere IP-grad og utbyttbart batteri. Den har også fordel av at jacken ikke har deksel. Noe som gjør bruk av headsett litt enklere. Samt at man beholder IP-graden når man hører på musikk.

På sony telefonen vil man fremdeles ha problem med støv når man hører på musikk og har mobilen i lommen

 

Men utseendemessig leder sony an. Synes det er en mye mer classy og finere telefon. Samsung har dog fordel av å være bygget i plast. Noe som burde gjøre den mer motstandsdyktig mot fall. Spørsmålet er om den ligner mer på S2 når det gjelder fall eller S3. S2 som jeg har nå har tålt utrolig mye. Mens S3 som madammen har tålte ikke ett fall engang før skjermen sprakk.

 

Så er det dette med fysiske knapper. Usikker på hva jeg foretrekker der. Noen som har noen innspill på dette punktet?

 

Når det gjelder telefonsamtaler er visst ingen av telefonene noe spesielt gode. Fra flere reviews har det vært påpekt at høytaleren er dårlig, og mikrofonene er i beste fall grei. Virker som samsung scorer hakket bedre på mikrofon.

 

Så alt i alt. Per dags dato leder samsung, men jeg vil veldig gjerne ha Sonyen også. Men de harde faktaene gjør at samsung vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...