Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Anonine (VPN)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I lys av de siste to ukenes nyheter, har jeg besluttet for å endelig benytte meg av et VPN. Valget falt på Anonine, men nå har jeg noen problemer.

 

Når jeg kobler meg opp mot VPNet, så er det flere sider som ikke laster skikkelig. Google.com/no/se/dk/osv virker ikke overhode, Facebook laster, men chatten fungerer ikke og diverse andre sider laster enten med feil eller ikke overhode.

 

Noen andre enn meg som opplever dette? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne med feilsøkingen. Jeg har selvsagt forsøkt restart, og å sette opp VPNet på nytt, men det har ikke fungert.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd en annen VPN-tjeneste? Jeg har også for tiden 1 mnd abb. på Anonine, men jeg opplever ikke samme problemer. Ikke på google's sider i hvert fall - Facebook har jeg ikke, og vil ikke ta i med en 2 meters kjepp. Bruker du PPTP eller OpenVPN protokoll?

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Har du prøvd en annen VPN-tjeneste? Jeg har også for tiden 1 mnd abb. på Anonine, men jeg opplever ikke samme problemer. Ikke på google's sider i hvert fall - Facebook har jeg ikke, og vil ikke ta i med en 2 meters kjepp. Bruker du PPTP eller OpenVPN protokoll?

 

Bruker PPTP. Ja, har vurdert å bare forsøke en annen tjeneste. Kostnadene med Anonine var ikke så store at jeg er nødt til å få dette til å fungere. I ettertid har jeg oppdaget at det også hadde vært kjekt med muligheten til å bytte servere for å få tilgang til innhold på nettet. Det kan jeg ikke se at jeg har mulighet for med Anonine.

 

Har forøvrig sendt mail til support, men de svarer litt sporadisk og syntes også at problemet mitt er merkelig. Fikk akkurat en mail hvor de ba meg forsøke å endre DNS, og det hjalp på noen sider (f.eks Google), men ikke på Facebook chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...