Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er spesielt som en jente kan gjøre for en gutt for å vise at hun elsker han?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis interesse for hva han liker. Kjæresten min så på Formel 1 med meg i helgen og hun hadde kald pils stående klar og bestilt pizza. Beste dagen ever.

Da jeg var i et forhold var dette noe jeg måtte fikse selv, på min egen bursdag.... Også tok hun med mac-en sin og chattet med eksen etter vi hadde spist og til langt forbi midnatt. Verste bursdagen ever. :-/

 

TS: Jeg hadde satt pris på et lite brev med noen gode ord på. Jeg fikk en gang et brev der det stod mye godt på om hvorfor hun likte meg så godt at hun valgte å bli sammen med meg. Hvordan han tar imot et slikt brev vet jeg ikke for det kommer an på personligheten hans.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Da jeg var i et forhold var dette noe jeg måtte fikse selv, på min egen bursdag.... Også tok hun med mac-en sin og chattet med eksen. Verste bursdagen ever. :-/

Du måtte fikse øl og bestille pizza selv, buhu? :p

 

Egentlig skal du være fornøyd nok med bare det at du fikk okkupere tv'n til Formula 1 etter mine erfaringer :p

Lenke til kommentar

Hun satt i motsatt ende av sofaen med bærbaren på fanget og snakke med eksen på face og ville ikke at jeg skulle sitte ved siden av henne. Ta deg litt kaffe du også leser du det jeg skrev på nytt. :)

Chatte med eksen i motsatt ende av sofaen er litt drøyt ja.

 

Synes det absolutte minimum ei kjæreste kan tilby en håndjager, om hun verken gidder bestille mat/kjøpe kake/kort/gave/bj etc.

 

 

edit:

Kaffe var en god ide ja, ikke vandt med å være våken på dette tidspunktet :p

 

Ellers kan jeg ikke uttale meg så mye angående kjæreste-ting da det lengste kjæresteforholdet jeg har vært i var i syvendeklasse og varte to hele måneder. :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Det er ikke direkte feil at en jente gir en gutt en rose (eller blomster generelt), men hvordan det blir oppfattet av mottaker avhenger helt av gutten. (Jeg tror samboeren min hadde trodd jeg var blitt gal, eventuelt utsatt for valgkampanje fra AP hvis jeg plutselig kom hjem med én rose til ham :p )

 

Det beste du kan gjøre for å vise at du elsker ham er å lytte til hva han sier, observere hva han gjør og ikke gjør og dedusere ut ifra det hva han liker og ikke liker, og hva han mener om ulike ting, å respektere ham, hans meninger og det som er viktig for ham, og å behandle ham som du ønsker å bli behandlet selv. Fortell ham at du elsker ham, og vis gjennom handlinger at du virkelig gjør det, så det ikke blir bare tomme ord :)

Lenke til kommentar

Bare gjør noe omtenksom for meg og si at du elsker meg. Sex er litt pes, men noe annet som er omtenksomt.

 

Og gjør det veldig klart, ikke alle gutter er så gode til å tolke signaler. Gjenstander heller ikke så viktig, hvis jeg vil ha noe så kjøper jeg det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...