Gå til innhold

Månedens anbefalte mobilspill (Android, iPad, iPhone, WPhone)


Anbefalte innlegg

Hva med 1-2 eksklusive til hver plattform, og resten multiplatform? Det ville vært fornuftig.

 

Det er et godt forslag å dele inn mer slavisk etter plattform. La oss gjøre et forsøk fra og med julisaken, så ser vi hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et godt forslag å dele inn mer slavisk etter plattform. La oss gjøre et forsøk fra og med julisaken, så ser vi hvordan det fungerer.

Hvorfor i all verden skal man dele inn så slavisk? Gjør man det er det lett at gode spill blir ignorert til fordel for drittspill til en annen konsoll, kun for å fylle opp kvoten. Jeg vil anbefale å heller fokusere mest på multiplattform, og heller utvide til litt flere spill om det er mange eksklusive verdt å nevne. Selvsagt vil det bli mer arbeid, men det hadde kanskje vært en fordel å sette en person til på denne jobben? Eventuelt ha en som fokuserer på iOS, en som fokuserer på Android og en som fokuserer på andre plattformer? Da kan man jo ha tre forskjellige "Månedens anbefaling" på tre forskjellige dager. Strengt tatt trenger ikke hver sak å være så stor, heller. Anbefaler man tre, fire spill i hver sak holder det nok lenge. I tillegg kan vi jo nevne multiplattformspill hver gang, så man er sikker på at alle får de med seg. Hvorfor skal jeg gidde lese om månedens androidspill når jeg ikke har android selv?
Lenke til kommentar

Lykketrolling: Vi hadde én sak om 10 Android-spill og én sak om 10 iOS-spill tidligere, men tilsammen tok det for mye tid og ressurser fra redaksjonen. Derfor gikk vi heller over til én sak på månedsbasis. Vi kan teoretisk gå tilbake på det, altså tre artikler med 5 spill i hver (en viss mengde bør det være), men da snakker vi 15 spill i måneden kontra 10 i dag.

 

Jeg skjønner absolutt poenget ditt, men jeg tror vi skal teste og finpusse formatet med én sak i måneden litt lenger før vi konkluderer med noe. Det er praktiske og økonomiske fordeler med at én person har ansvaret for dette også.

 

Takk for innspillene! :-)

Lenke til kommentar

Lykketrolling: Vi hadde én sak om 10 Android-spill og én sak om 10 iOS-spill tidligere, men tilsammen tok det for mye tid og ressurser fra redaksjonen. Derfor gikk vi heller over til én sak på månedsbasis. Vi kan teoretisk gå tilbake på det, altså tre artikler med 5 spill i hver (en viss mengde bør det være), men da snakker vi 15 spill i måneden kontra 10 i dag.

 

Jeg skjønner absolutt poenget ditt, men jeg tror vi skal teste og finpusse formatet med én sak i måneden litt lenger før vi konkluderer med noe. Det er praktiske og økonomiske fordeler med at én person har ansvaret for dette også.

 

Takk for innspillene! :-)

Jeg ser den. Det er bare problemstillingen med å ha mange bra spill til én plattform, eller en rekke mindre bra spill til mange plattformer bare for å glede fans av nettopp den plattformen. Går man for kvalitet eller kvantitet? ;) Men for all del, det er dere som lager disse artiklene, så dere vet jo best hva som fungerer best for dere. Det skader jo ikke å prøve. :)

 

Btw når det er sagt er det jo ikke så lenge til Ouya kommer. Vil dere teste spill til den også, og i såfall, havner de i artikler som denne (siden det er Android), eller i en egen artikkel om Ouya (siden spillene ikke er garantert til å virke på nettbrett og telefoner)?

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Hva med å nevne Humble Bundle with Android 6 som er 10 DRM-frie crossplatform spill til Android, Windows, OS X og GNU/Linux? Pris er pay what you want og man støtter charity.

 

 

1 dag og 18 timer igjen av pakken.

Amobil burde kjøre tester av disse hvor de kan komme med hva de mener de er verdt :D

 

EDIT: Kremt, gamer.no mener jeg, selvfølgelig!

Endret av mbergersen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...