Gå til innhold

REMA selger PC, www.datakjeden.no selger Pizza


Anbefalte innlegg

Nå har www.datakjeden.no (tidligere Komplett-butikkene) begynnt å selge grandiosa til 10 kroner. Jeg regner med dette er en reaksjon på at REMA har begynnt å selge PC'er.

 

Det sto ikke noe på websidene, men det står i hvertfall i en annonse fra datakjeden i byavisa (Trondheim) Onsdag 24. september.

 

Det begynner å bli litt surrealistisk dette, men økt konkurranse fører vel bare til lavere priser for oss ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Nå har www.datakjeden.no (tidligere Komplett-butikkene) begynnt å selge grandiosa til 10 kroner. Jeg regner med dette er en reaksjon på at REMA har begynnt å selge PC'er.

 

Det sto ikke noe på websidene, men det står i hvertfall i en annonse fra datakjeden i byavisa (Trondheim) Onsdag 24. september.

 

Det begynner å bli litt surrealistisk dette, men økt konkurranse fører vel bare til lavere priser for oss ??

 

det koster jo ca 2,6 ganger så mye å kjøpe grandiosa i butikken..

*bestiller*

Lenke til kommentar
Grandis på postordre er fremtiden

datakjeden.no er det nye navnet på komplett-no-butikkene. Det vil med andre ord ikke være noen webshop.

 

Tenke seg til å motta en grandis i postkassen: Frankert eske, tint for to dager siden, kastet rundt og klemt mellom annen post i diverse postbiler, brettet fint sammen for å få plass i postkassa.. :roll:

Lenke til kommentar
Grandis på postordre er fremtiden

datakjeden.no er det nye navnet på komplett-no-butikkene. Det vil med andre ord ikke være noen webshop.

 

Tenke seg til å motta en grandis i postkassen: Frankert eske, tint for to dager siden, kastet rundt og klemt mellom annen post i diverse postbiler, brettet fint sammen for å få plass i postkassa.. :roll:

 

Ja jøss, nesten som på rema da jo :D

Lenke til kommentar
festlig gjort. Hvor leste du det? Ikke stort med info på datakjedens hjemmesider...
Det sto ikke noe på websidene, men det står i hvertfall i en annonse fra datakjeden i byavisa (Trondheim) Onsdag 24. september.

Jeg kunne godt ha scannet annonsen men har som vanlig ingen plass å laste det opp... (På tide å skaffe meg "rom" på et webhotell snart)

Lenke til kommentar
blir www.komplett.no lagt ned? kan eg ikkje kjøba data-utstyr der lengre? er d ikkje ein nett-butikk lengre?

Joda, slapp av. Det er kun komplett's fysiske butikker som skifter navn fra komplett til datakjeden. Det er for å skille bedre på nettbutikken og de fysiske butikkene du kan gå å handle over disk. (_Relax man_)

Lenke til kommentar

antar at det var litt økonomi inne i bildet og. Komplett "kvittet" seg med butikkene for å satse på ren netthandel. De eier vel fortsatt 49% eller noe av datakjeden :)

Listeprisene du finner på komplett.no er forøvrig utsalgsprisene til datakjeden.

Datakjeden bruker og datasystemet (med fakturering iaf) til komplett.no, så det er i praksis ingen endring for kundene

Lenke til kommentar
Hvilke type grandiosa er det, vanlig eller Mild Taco?

 

det koster jo ca 2,6 ganger så mye å kjøpe grandiosa i butikken..

*bestiller*

 

Det kommer ann på om det er vanlig størrelse. Er det porsjonspakken det er snakk om her så er det ikke et så bra tilbud.

Det var avbildet "orginalen" i vanlig størrelse. (Dvs. ikke taco, ikke prosjonsstørrelse) BTW. Orginalen er jo porsjonsstørrelse, "porsjonsstørrelse" er jo barneporsjon.

 

Det var også en stjerne ved prisen: 10kr*

* = Kun 1 stk per kunde per dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...