Gå til innhold

Utviklere slipper å betale for å oppdatere Xbox 360-spill (X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Informasjonen er litt feil, det er bare første gang at det ikke koster penger å oppdatere, de neste gangene koster det penger.

 

Gratis førstegangs-oppdatering har de vel alltid hatt.

 

EDIT: Mulig du rettet Gamer, da trekker jeg tilbake dette :wee:

Endret av duppsko
Skrevet (endret)

Informasjonen er litt feil, det er bare første gang at det ikke koster penger å oppdatere, de neste gangene koster det penger.

 

Nei, det er riktig. Man må betale en engangssum for å komme seg inn på butikken, men etter det slipper man nå å betale for å gjøre oppdateringer. Før måtte man betale både for å komme gjennom godkjenningen og for å oppdatere spillet etter den første gratis oppdateringen.

Endret av Arodem
Skrevet

Det er bra for mindre utviklere å slippe denne summen for en patch, men jeg håper patchene beholder en øvre grense på størrelse. Noe av patchingen på PS3 er jo mareritt eksempler på når det går ut av kontroll med størrelsen på de.

Skrevet

Indiespill burde få muligheten å slippe oppdateringer ut til spillene sine gratis uansett. Når det gjelder store utviklere så er det greit at de betaler en liten sum for å sikre at både MS og Sony kan vedlikeholde sine servere.

 

Arcade spill burde være ha en relativ lav pris for utviklere å betale for å oppdatere ettersom arcade spill er nede i som regel 50-100 kroners klassen.

 

Er fortsatt mange spill som hadde trengt oppdatering. F.eks Worms 2: Armageddon til 360 klarer ikke mer enn 2 spillere online

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...