Gå til innhold

[H] Dreadguards, norsk guild på Ragnaros


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

*Oppdatering 05/11*
Har det gøy fortsatt vi på Ragnaros, i det siste har vi fått flere nye medlemmer og jeg tror vi aldri har vært flere i guilden. Kjekt å bli kjent med flere! :)

Snart ryddet unna Garrosh på normal, etter en litt trøblete start har vi tatt 1-3 nye bosser hver uke og nå står Garrosh for tur! Raiding-gruppen vår er nok full for øyeblikket, men har man lyst har man lov til å bli med når vi tar flex, om man gjør 20k eller 200k dps har lite å si. :p

Så er det noen der ute som er på utkikk etter en sosial norsk guild er det bare å slå på tråden hvis man er nysgjerrig(Raiding-gruppen er full, men støtt og stadig flex, challenge modes, gamle raid, diverse diverse man finner på i Azeroth). Fortsatt Sudreimr#2330 som er mitt battletag, evt spørre i denne tråden. :)

 

*Original post*
Vi i Dreadguards skulle gjerne hatt noen fler og spille sammen med! Horde på Ragnaros er der det skjer, til tross for at det er roes ned en del nå i sommer månedene.

Kort om oss: Startet av en kameratgjeng i slutten av Cata på Ragnaros og ble raskt kjent med flere som igjen fikk noen av sine venner til og bli med oss. Levellet til 90 i vårt tempo, startet et 10-man raidteam cleara MSV etter litt problemer med folk som ga seg. Gikk sammen med en annen guild over nyttår og med en stabil roster datt HoF og ToES bossene ganske raskt sammen. Rakk bare 3/6 MSV på heroic før 5.3, og så de 2 første i ToT før påske.

Rundt påske stakk den andre guilden tilbake til sin gamle server og vi satt der med lite folk og lav interesse for å "lære" opp ett nytt raidteam ettersom eksamensperioden startet.

Alle eksamener er ferdig, sommeren er her og når 5.4 kommer skal Garrosh ned i grusen. Tenkte og starte opp 10-man raiding igjen, og målsetningen er selvfølgelig heroic som vi startet på i MSV. Flex-raiding og normal vil ikke dele lockout så vil vi selvfølgelig gå det også med de som ikke har mulighet til å raide.

Kort om Ragnaros: High pop server hvor det ikke har vært queues for å komme inn siden den første uken av MoP launch. 51% horde/48% alliance PvP server som er ganske aktiv(ihvertfall på horde siden). Internasjonal server hvor trade og annet ikke er dominert av annet enn engelsk.


Vi har ingen nettside men en facebook-gruppe for å kommunisere litt offline og planlegge/diskutere ting. (Første guildtreff i juli!)
Hvis det er noen spørsmål eller noe så er det bare og spørre her, sende en melding eller kontakte noen i guilden in-game evt legge til battletag Sudreimr#2330

Over og ut

Endret av Sudreimr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det Lars Erik, plass til deg og hvis du vil finner på å bytte server enda en gang, selvom vi er kanskje litt for avslappet når det gjelder raiding :)

 

 

PvP-server er da bare moro! :D Vi er i grunn ganske raske til å gå kollektivt sammen for å STRAFFE de som tar noen av oss, ofte gjentatte ganger.

 

 

Uansett, vi er nå på Ragnaros så hvis noen finner ut at de vil prøve noe nytt sitter guild-invite knappen ganske løst. Blir mye moro i 5.4!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmh, jeg er vel bare veldig lite pvp orintert tror jeg, spilte på en pvp server i et halvt år, og hatet det. Jeg er ikke vant til at folk plutselig anngriper meg når jeg quester.

Har en liten horde prest på doomhammer som jeg burde lvle en dag.. Vil se hordesiden av historien og, ikke bare ally side :)

 

@flaskehals; du kan flytte din nåværende character til en ny realm, koster litt, men da slipper man starte på nytt :)

Endret av Litakins
Lenke til kommentar

Vi raidet 3 dager/uken i 5.0(hvis vi hadde nok påmeldte, noe som førte til 2 raids noen uker). Stemningen ligger an til normal-raid 2 dager/uken i 5.4, så håper det blir en realitet. Samtlige studerer/jobber til forskjellige tider så vi er veldig fleksible og tilpasser raiding tidene/dagene til da det passer best.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Info om planlagt raiding i 5.4:

 

Vi har en veldig variert men dedikert roster(men mangler enda en del roller!) bestående av studenter, skiftarbeidere, bussjåfører og diverse andre yrker. Legger til diverse kjærester i mixen og vi har et veldig uforutsigbart raiding-schedule.

 

Så i 5.4 satser vi på 2 raiding dager i uken. I 5.0 content hadde vi 3 men det endte med at vi måtte avlyse noen raids nå og da pga uforutsette hendelser.

 

Vi vil raide onsdag/torsdag og søndag/mandag. Jeg vil opprette calendar-events 2 uker i forveien og så signer de som kan delta den dagen. På onsdag/torsdags-raidet vil vi se antall sign-ups for søndag/mandag og da bestemme hvilken dag av søndag/mandag det blir raid. Etter søndag/mandags raidet vil vi se på sign-ups for neste raid og da bestemme om vi går på onsdag eller torsdag.

 

Håper at et fleksibelt raiding-opplegg vil sikre raids uten avlysninger, masse epix og mye moro ^^

 

Hvis noen finner guilden vår litt mer interessant er det bare å slå på tråden, angående roller trenger vi bare det folk syntes er mest moro å spille. Vi har flere som kan fylle flere roller og alt vi ber om er at folk har det gøy. Så spiller man kun balance druid, da er det balance druid som gjelder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi er åpne for alle klasser og specs :)
Jeg er veldig fleksibel og tar alle roller når det trengs, andre fyller også gjerne flere roller så det eneste vi ser etter er hyggelige folk som har det moro med det de vil spille. Laget kalenderinvites for de neste ukene nå for å skaffe en oversikt over hvilke dager og hvilke folk vi har tilgjengelig pr dags dato:

0 prester
1 mage(usikker på om han vil spille dk)

1 druid/warlock(tilpasser seg etter hva som trengs)
1 rogue
1 shaman/death knight(usikker på hva han vil spille)
1 dk(dps)
1(2) monks(1x dps, 1x healer/dps)
2 warriors(2x dps)
2 paladins(1xtank, 1xalle specs)

Nærmer oss et lite ustabilt raid, så ønsker å rekruttere noen flere for raiding for å sørge for stabile raids. Som nevnt tidligere er alle som tenker å raide 22-41 for øyeblikket, noe som innbærer dame, studier, jobb, verv, barn, katt, undulat og andre små og store hendelser som hindrer at man kan delta på alle planlagte raids. Satser på å gjøre raidingen fleksibelt, enkelt og moro.

Har en del sosiale medlemmer også, og hvis noen har lyst til å bli med uten å måtte raide i ny og ne er det selvfølgelig mulig også :) Skjer ting og tang utenom raids ikke minst

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann! Jeg er for tiden litt på leting etter noe å spille for i wow igjen..Vurderer derfor å starte fresh på servern deres. Det jeg lurer mest på er hvilken klasse dere evt. trenger mest atm (jeg vil først å fremst joine pga. det sosiale, men vil gjerne raide litt også).

 

Starta å levle en shaman i går, å gud som jeg savna heirloomsa xD menmen, gidder ikke transfere dem over :p

 

Uansett, er muligens online endel framover hvis feelingen fortsatt sitter (har fått igjen litt av den). :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...