Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man sammen i forhold?


Anbefalte innlegg

Nå kan jeg oppdatere litt. Har møtt hun jenta som nevnt i hovedinnlegget igjen og hun var på besøk hos meg i noen dager. Vi lagde mat sammen, syklet og badet, og det virker som om hun vil ha noe mer enn bare FB-forhold :)

 

Jeg tror feilen jeg har gjort før kan ha vært at jeg var litt usikker på om jeg ville inn i et forhold, og at jeg derfor har sendt litt blandede signaler. At vi bare har vært hjemme hos meg og gjort akkurat det samme hver gang, gjorde vel ikke saken noe bedre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva gjør man egentlig når man er sammen i et forhold, bortsett fra sex?

 

Jeg har holdt på med en del jenter, men det har aldri vart noe særlig lenge og "rekorden" min er på ni uker. Noen jenter har jeg selv valgt å slutte å treffe, mens andre ville jeg gjerne ha sett mer av igjen.

 

Det ender som oftest opp med at jenta er på besøk hos meg eller jeg hos henne, også ser vi en film ol. og har sex. Og det er liksom alt. Jeg føler ikke at vi har noe felles som binder oss noe mer sammen. Kanskje jeg er litt kjedeligere i lengden enn det jeg er når jeg først treffer dem, også gidder de ikke mer.

 

Holder på med en jente nå som jeg har hatt sex med i noen måneder. I starten var det bare FB-forhold, men etter hvert har vi truffet hverandre flere ganger i uken, så det har blitt mer "seriøst". Men vi har ikke noe felles bortsett fra at vi studerer på samme sted, og jeg vet ikke helt hvordan dette blir i lengden. God sex har vi dog.

 

Må man ha ting til felles i forhold? Like verdier, like interesser?

 

 

Setter pris på å få noen nye innspill og perspektiver.

KJeder seg og krangler
Lenke til kommentar

Kjemi. Du skal rett og slett like å bare være med hun. I starten merker du nok denne kjemien best, da det er så nytt og spennende. Kjemien forblir, men føles bare mer naturlig. Det føles riktig at du sitter ved henne/han i sofaen.

 

Tren og finn på aktiviteter sammen. Jeg ble i hvert fall fet av å være i forhold.

 

 

Masse kos og kalorier

 

Den legendariske kjærestefellen. Før jeg hadde kjæreste, mye trening, for å virke mer attraktiv. Fikk så kjæreste> Fuck it! Smågodt, chips, go nuts (nøtter også, ja)!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...