Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Plasti-Dip på felger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å huske på av plastidip ikke tåler avfetting så veldig godt. Så vær litt obs på hva du vasken bilen og felgene dine i etterpå.

Skrevet

Delene jeg plastidippet for 1 år siden henger fortsatt fint på plass. Unntaket er en steinsprutskade og at det såvidt har begynt å løsne på ene speilet.

Skrevet

Delene jeg plastidippet for 1 år siden henger fortsatt fint på plass. Unntaket er en steinsprutskade og at det såvidt har begynt å løsne på ene speilet.

Hvis det varer så lenge, er det vel verdt å pusle litt med det, hvis det fungerer fint på felgene skal jeg ta grillen også

Skrevet

Jeg tok grillen og speila på bilen min. Felger har jeg ikke prøvd enda.

Uansett så er plastidip veldig fint til å teste om en farge kan kle bilen eller ikke, så kan man ta en avgjørelse senere med å lakke de skikkelig.

Skrevet (endret)

Billig og enkel løsning for å få litt forandring :) Bare husk å påfør nok lag slik at det er enkelt å få av igjen.

post-139146-0-47065100-1372108166_thumb.jpg

Jeg har det ikke selv, men hiv på "Glossifier" i samme slengen, det gjør seg! Mye bra videoer av "dipyourcar.com" på youtube

Endret av Amberlamps
Skrevet

Plastidip er go' saker :)

har hørt flere melde om god suksess med plastidip.

har sett et par kjøre med det i drifting, og når de sier det er holdbart burde normal bruk være piece of cake i sammenligning.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis noen var interessert endte prosjektet med at jeg pusset ned felgene, grunnet og lakkerte de matt svart. Altså ingen plasti-dip, dette rett og slett fordi jeg ikke vil måtte unngå sterke kjemikalier og eventuelt måtte gjøre det om igjen om et par måneder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...