Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skadet gulvflis på badet


Anbefalte innlegg

Er vel heller du som skal slutte å fremstille dette som om det er hjernekirurgi...

Jeg har så mye peiling, at jeg fraråder dårlige, eller vanskelige løsninger, som bør utføres av proffe!

 

Jeg sier ikke, at amatører ikke KAN klare slikt.

 

Og dårlige løsninger, fremsatt av amatører, er ikke sjelden å se her. Så sant en TS ikke nevner at han/hun er fagmann, bør også løsningene være beregnet for amatører.

Endret av geco5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å skifte en flis på denne måten er langt i fra vanskelig.

 

Er man usikker kan man kutte omtrent halve flisdybden ned i fugen og det kan for være nok.

 

Risser man flisen hardt opp skal det omtrent ingenting for at den sprekker... ikke sjanse i havet omtrent å ødelegge membran da.

Lenke til kommentar

Å skifte en flis på denne måten er langt i fra vanskelig.

 

Er man usikker kan man kutte omtrent halve flisdybden ned i fugen og det kan for være nok.

 

Risser man flisen hardt opp skal det omtrent ingenting for at den sprekker... ikke sjanse i havet omtrent å ødelegge membran da.

Ingen "ting" er vanskelig, hvis en kan det!

 

Problemet er med de, som IKKE kan det. Og det er tydeligvis dette, du ikke forstår!

Lenke til kommentar

Ingen "ting" er vanskelig, hvis en kan det!

 

Problemet er med de, som IKKE kan det. Og det er tydeligvis dette, du ikke forstår!

 

Å ikke ha gjort dette før er ikke det samme som å ikke kunne det... de aller fleste kjenner sine begrensninger, å tør de da sette i gang med slikt arbeid klarer de det også helt sikkert.

 

Det er ikke slikt at dette er i det hele tatt av en høy vanskelighetsgrad, vil faktisk si det er lettere enn å legge gulv noe omtrent alle gjør.

 

Eneste er at er man ikke forsiktig nok så kan man skade membran så jeg er ikke uenig i at risikoen er stor men ALLE som faktisk ikke har 10 tommeltotter klarer dette.

 

Du snakker som om dette er noe man må prøve å øve seg på... ser man detaljert på det består det av saging, banking med hammer med på en flis, pussing av flislim, legge ny flis og fuge.

 

Det finnes Ikea møbler som er 100 ganger så vansklelig å sette sammen som det er å skifte en flis.

Endret av Nasciboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...