Gå til innhold

Tur til Kos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6-8k er vel å overdrive litt. Man skal være ganske konstant drita og hjernedød for å bruke 1000 kroner dagen i syden.

 

Frokost, lunch og middag. Drikke på kveldstid. Shopper kanskje litt. Taxi/buss.

Nødpenger om det skulle være behov. Går fort litt penger.

Og om kort er uaktuelt så er det en grei sum. Må forøvrig ikke bruke opp alt en har med seg :wee:

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Beklager for sent svar, var ute. Men det blir nok lite shopping. Drar med ryanair og kun håndbaggasje på 10kg og intet mer. Vi kommer til å bo i Kos sentrum, så jeg vet ikke hvor mye taxi det blir. Jeg drar ned to dager før de andre kommer (Skal bli en suprise), så det blir to dager uten noe særlige utgifter. Vil ca 5,5-6k holde? :)

Lenke til kommentar

Jeg var der i fjor og ga egentlig litt faen hvor mye jeg brukte siden jeg hadde ett budkjett på 9000 kr det var jo selvfølgelig ikke nok til den siste dagen når jeg var der i en uke, så mamma måtte overføre penger. Jeg lover deg at pengene flyr fort bort når du skal ha penger til mat, diverse aktiviteter på dagen og penger til byen for drikke og slikt. Best at setter av en vis sum penger med kontanter som du har med deg på byen vær dag. IKKE bruk kort for da har du ingen kontroll på hvor mye du bruker når du er beruset. Men det kommer helt an på hvordan du bruker pengene dine. For eksempel om du ikke bruker så mye taxi, eller om du kjøper deg drikke på butikken isteden for og kjøpe så mye på byen.

 

Skal ditt i år igjen, starten av august og har tenkt å overstige budkjettet fra i fjor til 10000 kr siden jeg skal være der i 10 dager i år. Når skal du reise forresten?

Endret av Sander18
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...