Gå til innhold

Windows 8 - Får ikke installert WIFI-dongle overhodet


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har kjøpt en Jensen Airlink 300 D, er litt lei å dra på denn nettverkskabelel mellom stua og stasjonær PC. Men jeg sitter her nå og klør meg i hodet etter å ha installert siste driver fra nettsiden deres, plugget i dongelen og det er det. Inne på enhetsbehandling ligger den oppført som 802.11 n WLAN. Dette er sånne ting jeg ikke takler og styre med lenger, og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre videre nå. Har prøvd å klikke meg videre i fra enhetsbehandling og oppdatert drivere derifra, men da får jeg ca dette i trynet : At driverprogramvare ble funnet, men det oppstod en feil under installasjon

 

Ikke nok systemressurser blablabla.

 

Driveren er jo installert, dongelen plugget i og den dukker opp. Så hva nå :)

 

I går prøvde jeg no en Netgear dongle, men den leverte jeg inn i dag ettsom den ikke ville fungere i W8..men nå mistenker jo at det er noe annet som lager faenskap. Bikker snart over til slik frustrasjon her:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har å en airlink 300d men etter at jeg installerte nyeste driver fant hele dongelen min ut at den skulle slutte å virke. virker ikke på andre pc`er. virker ikke som den "starter opp" i det hele tatt, kommer ikke opp at den er tilkoblet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...