Gå til innhold

GOG.com - tilbud og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit med en egen tråd for GOG hvor vi kan diskutere og poste tilbud.

 

GOG er en nettbutikk som selger spill helt fritt for DRM. I tillegg får du ofte med bonuser som lydspor og mye annet når du kjøper spill. GOG bruker Amerikanske dollar som valuta, noe som ofte gjør dem billigere enn andre konkurrerende nettbutikker.

 

Akkurat nå er det sommersalg, hvor du blant annet kan få Torchlight helt gratis.

 

http://www.gog.com/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Altfor lite aktivitet i denne tråden. Kan nevne at et av få FPS-er folk burde ha spilt, Clive Barker's Undying er til salgs for bare 2,39 dollar (ikke euro, nei) de neste 24 timene. Setter Steams sommersalg fullstendig i skyggen.

 

http://www.gog.com/g...barkers_undying

 

Takker. Fantastisk spill. Har det på plate også, men veldig greit å ha det lett tilgjengelig på gog også, spesielt til den prisen.

Lenke til kommentar

GOG :love: Forente meg med Dungeon Keeper 2 for usle 6 dollar etter at jeg rotet bort orginalen jeg hadde under flytting. Kudos til dem for at det var plug n play uten DRM eller andre problemer.

 

Om jeg ikke husker feil, så var det vanskelig å få Dungeon Keeper 2 (ikke GoG-versjon) til å fungere på nye operativsystemer fra disken. Det var ikke et DOS-spill, så man kunne ikke bruke emulatoren.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil, så var det vanskelig å få Dungeon Keeper 2 (ikke GoG-versjon) til å fungere på nye operativsystemer fra disken. Det var ikke et DOS-spill, så man kunne ikke bruke emulatoren.

 

Det stemmer. Hadde alltid problemer med spillet fra disk på senere OS enn Windows ME.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...