Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vitnemål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Da jeg fikk vitnemål på ungdomsskolen var det sånn at alle foreldrene satt i salen, også kom vi opp én etter én og fikk vitnemålet og fikk håndtrykk fra kontaktlærer og rektor. Elevrådslederen holdt tale, men vanlige elever trengte ikke å si noe.

 

Samme her. Slutten av 10. klasse, altså.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje litt dumt, men det mest passende emnet jeg fant.

 

Når vitnemplet utleveres, skal man opp foran mennesker og få det? Jeg får min imorgen. Jeg har en litt for sterk angst for publikum, og er desperat over å vite hvordan dette skjer...

Du kjenner jo antagelig stort sett alle så er ikke stor krise om du driter deg ut, når jeg ble utdelt en pris på ballet i vinter foran 200 personer falt jeg når jeg gikk av scenen, er ikke så bigdeal:)

Lenke til kommentar

Du kjenner jo antagelig stort sett alle så er ikke stor krise om du driter deg ut, når jeg ble utdelt en pris på ballet i vinter foran 200 personer falt jeg når jeg gikk av scenen, er ikke så bigdeal:)

Helvete, det skjer jo ingenting her i Nordland.

Alt er så mega harry som man kan få det. Ikke for og snakke om Bodø folk (puke)

Lenke til kommentar

takk for svar. Jeg møtte opp, nesten gråten fikk jeg meg på scenen, er jeg heldig var det kanskje litt for vanskelig for foreldrene å se mine røde øyne. En god del hjertedunk og stress, så var jeg endelig nede fra scenen igjen.

 

Jeg klarte det i alle fall..

Lenke til kommentar

takk for svar. Jeg møtte opp, nesten gråten fikk jeg meg på scenen, er jeg heldig var det kanskje litt for vanskelig for foreldrene å se mine røde øyne. En god del hjertedunk og stress, så var jeg endelig nede fra scenen igjen.

 

Jeg klarte det i alle fall..

 

Hva var det du var på gråten for?

Lenke til kommentar

hun satt i salen. hun var nervøs, men hun visste ikke hvorfor. hun visste ikke hva hun skulle gjøre, men hun visste at du hun gjorde var det riktige. kroppen ristet, hendene svettet, hjerte hamret. hun var kvalm og holdt på å begynne å gråte. de leste opp hennes navn, hun klarte å gå bortover, men bare så vidt. men så var det over. alt var over. endelig, hun var lykkelig og kroppen var lettet. (akkurat begynt å lese bøker)

Lenke til kommentar

hun satt i salen. hun var nervøs, men hun visste ikke hvorfor. hun visste ikke hva hun skulle gjøre, men hun visste at du hun gjorde var det riktige. kroppen ristet, hendene svettet, hjerte hamret. hun var kvalm og holdt på å begynne å gråte. de leste opp hennes navn, hun klarte å gå bortover, men bare så vidt. men så var det over. alt var over. endelig, hun var lykkelig og kroppen var lettet. (akkurat begynt å lese bøker)

Akkurat! Hehe... Sceneskrekk. Utrolig skumle greier.

Lenke til kommentar

Jeg stjal meg nå en klem fra både lærer og rektor jeg da... :hmm:

 

Før vi tok med lærerene ut på byen, og tilslutt dro de med på nach! :w00t:

Haha en venn av meg skulle gi rektor en klem, rektor er 195 eller noe sånt, og vennen min er 1.70 så utrolig teit ut da han måtte stå på tærne for å få det til :p

Lenke til kommentar

Jeg stjal meg nå en klem fra både lærer og rektor jeg da... :hmm:

 

Før vi tok med lærerene ut på byen, og tilslutt dro de med på nach! :w00t:

Jeg fikk fanden ikke med meg en eneste lærer på pils. En av dem hadde lyst, men klaget utrolig nok på at en pils i magen ikke var optimalt før sensoroppdrag på en skole langt pokker i vold neste dag. Uforståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...