Gå til innhold

Jo Nesbø-Politi


Anbefalte innlegg

hei. ble nettopp ferdig med den nye Harry Hole boka som var sinnsykt god. men det var allikavel noen løse tråder og ubesvarte spørsmål jeg ble sittende igjen med. som for eksempel hva skjedde med hu derre Silje? og skal de ikke stoppe han de mistenkte først som førte til en rekke svar og spørsmål om gamle voldtekts og drapsaker? var det han som var så jælli creepy med Aurora? og hva skjedde med at han som hadde mista dattera si i den ulykken og som senere ble brent i det huset med at morderen bare gjorde det han måtte og så tok han fram noe av metall fra bagasjerommet? tror dere det er mye som ligger bak setningene leserne ikke skal skjønne med det første? og hvorfor gikk han de mistenkte først til psykolog?? shit as, mye å fordøye merker jeg.. er det noe dere lurer på kan vi kanskje hjelpe hverandre med å avklare noen av spørsmålene:) irriterer meg forresten ekstremt mye at Bellmann får æren av alt! bare la politiet fra seg det faktum at kula som ble brukt til å drepe Rene Karlsen kom fra Bellmans's pistol?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er selv akkurat ferdig. Synes boken var drøyt god! Lurer meg til å trekke konklusjoner gang på gang, som da pasienten døde (det jeg da trodde var Harry) tenkte jeg; hvorfor skal jeg gidde å lese boken med bare "biroller" igjen? Sitter dog også igjen med mange spørsmål, for mange til at det ikke kommer en ny bok. Synes det var creepy med Aurora og han mannen, merket jeg ble sint på at noen kan gjøre noe sånt; som det mannen tydeligvis skulle. Måten Mannen (Valentin?) oppfører seg på , legger opp til at den neste boken kommer til å bli mer av den uhyggelige typen tror jeg, litt som Snømannen kanskje. Mye å ta innover seg merker jeg :)

Lenke til kommentar

ja fyfaen var bombesikker på at d var Harry som dævva, men d var jo heldigvis ikke d:-) han fyren var jævlig creepy ja, huff.. håper neste bok handler om valentin som jeg syns var en veldig interresant karakter:) og så håper jeg at d skjer no mer drama med Bellmann og Truls.. har hørt at boka er ferdig skrevet, men de skal ikke gi den ut før om et år eller to:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...